Məryəm: Redaktələr arasındakı fərq

Vikipediya, azad ensiklopediya
Naviqasiyaya keç Axtarışa keç
Silinən məzmun Əlavə edilmiş məzmun
Synthebot (müzakirə | töhfələr)
k r2.6.4) (Bot redaktəsi dəyişdirilir: zh:瑪利亞 (聖母)
k r2.7.3) (Bot redaktəsi dəyişdirilir: zh:馬利亞 (耶穌的母親); kosmetik dəyişmələr
Sətir 11: Sətir 11:
[[Kateqoriya:İslam]]
[[Kateqoriya:İslam]]


{{Link FM|sk}}
{{Link FM|ar}}
{{Link FM|ar}}
{{Link FM|hr}}
{{Link FM|hr}}
{{Link FM|sk}}


[[af:Maria]]
[[af:Maria]]
Sətir 109: Sətir 109:
[[xmf:მარია ღორონთიშნანა]]
[[xmf:მარია ღორონთიშნანა]]
[[yo:Màríà (ìyá Jésù)]]
[[yo:Màríà (ìyá Jésù)]]
[[zh:利亞 (母)]]
[[zh:利亞 (耶穌的)]]

18:35, 17 may 2012 tarixindəki versiya

Məryəm xristianlıqda (həmçinin Bakirə Məryəm, Allah Anası, Madonna və s.) və islamda İsanın anası, katolik ənənəsinə görə onu Müqəddəs Ruhdan qüsursuz döllənmə ilə doğdu. Məryəm barə əsas mənbə - "Məryəmin doğulması haqqında kitab"dır (sonrakı adı "Kiçik Yaqubun İlkincili"). Bu kitaba görə Məryəm padşah Davud qəbiləsindən gəlir. Onun valideynləri İoakim və Annadır. Məryəmin mərasimli bakirlik vədisini qorumaq üçün qoca Yusif (xristianlıqda Nişanlayan Yusif də adlanır, Qurandakı analoq Zəkəriyyədir) seçilir. Onun evində məbəd pərdəsi üzərində işləyən Məryəmə İsanın doğulacağını qabaqcadan söyləyən (Müjdə) Cəbrayıl görünür. Məryəmin hamiləliyi aşkar olduğu kimi mələk Yusifə xəbər verir ki, onun nişanlı qızı bakirə qaldı. Mehmanxanada Beytləhmdə doğulmalı Məryəm üçün yer yoxdur və o, pəyəni seçir. Körpəsini İroddan xilas edərkən Yusiflə Misirə qaçır və İrodun ölümündən sonra Nazaretə qayıdır. Kanonik incillərə görə Məryəm həmçinin Yerusəlimə ziyarətda iştirak etmişdir. İsanın çarmıxa çəkilmə vaxtında xaçın yanında idi. Məryəmin son illəri ancaq apokriflər və agioqrafik mətnlər təsvir edir. 553 ildə İkinci Konstantinopol məclisi Məryəmin əbədi bakirlik haqqında doktrinası qəbul etdi. 1950 ildə Roma Papası XII Piy Məryəmin bədən meracı haqqında ehkam elan etdi.

Ayrıca bax

Şablon:Link FM Şablon:Link FM Şablon:Link FM