Hamı belə edir: Redaktələr arasındakı fərq

Vikipediya, azad ensiklopediya
Naviqasiyaya keç Axtarışa keç
Silinən məzmun Əlavə edilmiş məzmun
Redaktənin izahı yoxdur
k →‎top: tənzimləmə
Sətir 1: Sətir 1:
{{Opera əsəri
{{Opera əsəri
| adı = Hamı belə edir
| adı = Hamı belə edir
| orijinal adı = {{lang-it|Così fan tutte, ossia La scuola degli amanti}}
| orijinal adı = {{Dil-it|Così fan tutte, ossia La scuola degli amanti}}
| şəkil = [[Şəkil:Cosi fan tutte - first performance.jpg|250px|]]
| şəkil = [[Şəkil:Cosi fan tutte - first performance.jpg|250px|]]
| şəkil_izah = Afişa, 1790
| şəkil_izah = Afişa, 1790
Sətir 42: Sətir 42:
|Şəkil:DSC 0123-1 (6330345615).jpg|
|Şəkil:DSC 0123-1 (6330345615).jpg|
}}
}}
'''Hamı belə edir və ya aşiqlər məktəbi''' (KV 527, {{lang-it|Così fan tutte, ossia La scuola degli amanti}})) — [[Mosart]]ın, Antonio de Samoranın pyesi əsnasında Lorenso da Pontenin yazmış olduğu librettoya bəstələmiş olduğu iki pərdəli opera. Operanın ilk premyerası [[26 yanvar]] [[1790]]-cı ildə [[Vyana]]da Burqteatrda oynanılmışdır.
'''Hamı belə edir və ya aşiqlər məktəbi''' (KV 527, {{Dil-it|Così fan tutte, ossia La scuola degli amanti}})) — [[Mosart]]ın, Antonio de Samoranın pyesi əsnasında Lorenso da Pontenin yazmış olduğu librettoya bəstələmiş olduğu iki pərdəli opera. Operanın ilk premyerası [[26 yanvar]] [[1790]]-cı ildə [[Vyana]]da Burqteatrda oynanılmışdır.


== Personajlar ==
== Personajlar ==

15:47, 4 iyun 2019 tarixindəki versiya

Şablon:Opera əsəri

“Hamı belə edir”
Səhnələr

Hamı belə edir və ya aşiqlər məktəbi (KV 527, it. Così fan tutte, ossia La scuola degli amanti)) — Mosartın, Antonio de Samoranın pyesi əsnasında Lorenso da Pontenin yazmış olduğu librettoya bəstələmiş olduğu iki pərdəli opera. Operanın ilk premyerası 26 yanvar 1790-cı ildə Vyanada Burqteatrda oynanılmışdır.

Personajlar

Personajlar Səslər
Fiordilici, ferraralı qadın, Dorabellanın bacısı soprano
Dorabella, ferraralı qadın, Fiordilicinin bacısı mezzo-soprano
Quqlielmo, Fiordilicinin sevgilisi bariton
Ferrando, Dorabellanın sevgilisi tenor
Despina, Dorabella və Fiordilicininin qulluqçusu soprano
Don Alfonso, qoca filosof bas

I Pərdə

Gənc zabitlər Quqlielmo və Ferrando öz sevgililərinin: bacılar Dorabella (Ferrandonun sevgilisi) və Fiordilicinin (Quqlielmonun sevgilisi) sədaqətliliyindən danışaraq fəxr edirlər. Qoca filosof don Alfonso buna inanmır və onlara mərc gəlməyi təklif edir. Qalib gələcəklərinə əmin olan zabitlər buna tez razı olurlar.

Don Alfons bacılara sevgililərinin müharibəyə çağrıldıqlarını xəbər verir. Onlar göz yaşları içində vidalaşırlar. Don Alfons qulluqçu Despinanın köməyi ilə evə iki alban gəncini gətizdirir. Bunlar libaslarını dəyişmiş zabitlərdir. Onlar bacılara qayğı göstərməyə başlayırlar. lakin tərsinə Qulyelmo Dorabellaya, Ferrando isə Fiordiliciyə diqqət yetirir. Təngə gələn bacılar onları qovurlar. Alban gəncləri onları rahat buraxmırlar. Özlərini öllülüyə vuraraq yardım üçün öpüşə yiyələnməyə çalışsalar da heç nə çıxmır. Don Alfons məğlub olur.

II Pərdə

Bu arada təklikdə qalan bacılar qulluqcu Despinaya etiraf edirlər ki, gənc albanlar ürəklərinə yatmışdırlar. Belə ki Dorabellanın gözü Quqlielmoya, Fiordilicinin gözü isə Ferrandoya düşmüş olur. Despina onları görüşə getməyə təhrik edir. Parkda gəzərkən Quqlielmo Dorabellaya eşq elan edir və Dorabella ona razılıq verir. Fiordilici isə əvvəlcə digər albanın - Ferrandonun təklifini rədd edərək nişanlısını gözləməkdə davam edir. Lakin çox keçmir ki o, da razılıq verir. Bacılar elə indi albanlara ərə getməyə və onların vətəninə getməyə hazırdırlar. Notar qiyafətində Despina onlara kəbin kəsir. Bu an hərbi marş sədaları altında “müharibədən nişanlılar” dönür alban gənclər isə gözdən itirlər. Nigah kağızını görən zabitlər nişanlılarını sədaqətsizlikdə günahlandırırlar. Don Alfons onları sakitləşdirərək deyir ki, “Bütün qadınlar belə edirlər”.

Həmçinin bax