Kapitalizmin emosional məntiqi: Redaktələr arasındakı fərq

Vikipediya saytından
Naviqasiyaya keç Axtarışa keç
Silinən məzmun Əlavə edilmiş məzmun
Səhifə "{{Kitab |Adı = |Orijinal adı = |Şəkil = |Şəklin ölçüsü = |Şəklin izahı..." məzmunu ilə yaradıldı
 
Redaktənin izahı yoxdur
Sətir 31: Sətir 31:


Kitab pul və kapitalizm haqqında akademik tənqidi (solda) düşüncələrin ölü nöqtələrini aradan qaldırmaq, iqtisadiyyata dair müəyyən fikirləri yenidən nəzərdən keçirmək üçün bir cəhddir. Müəllif, [[Karl Polani]]nin "[[Böyük transformasiya ]]" əsərinə qayıdan "yıxma anlatısını" və ikili hərəkət konsepsiyasını tənqid edir, kapitalizmin sol tənqidinə ayrılmazdır. Bu konsepsiyalara görə bazar iqtisadiyyatı cəmiyyətlə əlaqəli olaraq xarici bir xarakter qazanır, sərbəst bazarın muxtariyyəti hökumətin iqtisadiyyata müdaxiləsi şəklində müxalifətə səbəb olur. Koninqsə görə, [[kapitalizm]] "insan topluluğunun fərqli xüsusiyyətləri" - [[əxlaq]], [[inam]], güc və duyğunu iqtisadi məntiqə daxil edən özünəməxsus bir emosional və ya təsirli məntiqə malikdir. [[Amerika]]nın mütərəqqi düşüncəsinin intellektual tarixini və XX əsrdə ABŞ-ın iqtisadi siyasət tarixini araşdırdıqdan sonra Koninqs kapitalizmi tənqid edənlərin iqtisadiyyatın emosional məzmununu, terapevtik, travmatik, qurtuluş və teoloji aspektlərini nəzərə almadıqlarına və bu səbəbdən neoliberalizmin yüksəlişini izah edə bilmədi. Məşhur konstruktivist yanaşmaların əksinə olaraq, müəllif, [[Çarlz Sanders|Çarlz Sanders Pirs]]in praqmatik semiotikası baxımından pulu müasir şəbəkə kapitalizmində performans gücünə sahib ikonik bir işarə olaraq təyin etdi. Koninqs, konsepsiyasını qurmaq üçün müxtəlif fəlsəfi, sosioloji, psixoloji və siyasi-iqtisadi mənbələrdən, o cümlədən [[Maks Veber]]in kapitalizm təhlilini, [[Cudit Batler]]in "icraedici agentlik" modelini və [[Bruno Latur]]un [[aktyor şəbəkəsi nəzəriyyəsi]]ni istifadə etdi.
Kitab pul və kapitalizm haqqında akademik tənqidi (solda) düşüncələrin ölü nöqtələrini aradan qaldırmaq, iqtisadiyyata dair müəyyən fikirləri yenidən nəzərdən keçirmək üçün bir cəhddir. Müəllif, [[Karl Polani]]nin "[[Böyük transformasiya ]]" əsərinə qayıdan "yıxma anlatısını" və ikili hərəkət konsepsiyasını tənqid edir, kapitalizmin sol tənqidinə ayrılmazdır. Bu konsepsiyalara görə bazar iqtisadiyyatı cəmiyyətlə əlaqəli olaraq xarici bir xarakter qazanır, sərbəst bazarın muxtariyyəti hökumətin iqtisadiyyata müdaxiləsi şəklində müxalifətə səbəb olur. Koninqsə görə, [[kapitalizm]] "insan topluluğunun fərqli xüsusiyyətləri" - [[əxlaq]], [[inam]], güc və duyğunu iqtisadi məntiqə daxil edən özünəməxsus bir emosional və ya təsirli məntiqə malikdir. [[Amerika]]nın mütərəqqi düşüncəsinin intellektual tarixini və XX əsrdə ABŞ-ın iqtisadi siyasət tarixini araşdırdıqdan sonra Koninqs kapitalizmi tənqid edənlərin iqtisadiyyatın emosional məzmununu, terapevtik, travmatik, qurtuluş və teoloji aspektlərini nəzərə almadıqlarına və bu səbəbdən neoliberalizmin yüksəlişini izah edə bilmədi. Məşhur konstruktivist yanaşmaların əksinə olaraq, müəllif, [[Çarlz Sanders|Çarlz Sanders Pirs]]in praqmatik semiotikası baxımından pulu müasir şəbəkə kapitalizmində performans gücünə sahib ikonik bir işarə olaraq təyin etdi. Koninqs, konsepsiyasını qurmaq üçün müxtəlif fəlsəfi, sosioloji, psixoloji və siyasi-iqtisadi mənbələrdən, o cümlədən [[Maks Veber]]in kapitalizm təhlilini, [[Cudit Batler]]in "icraedici agentlik" modelini və [[Bruno Latur]]un [[aktyor şəbəkəsi nəzəriyyəsi]]ni istifadə etdi.

== Məzmunu ==
Kitab müasir vəziyyəti öz paradiqması daxilində izah edə bilməyən müasir tənqidi və ya mütərəqqi (sol-liberal) düşüncə problemləri və problemləri kontekstində yazılmışdır: kapitalizmin güclənməsi və aşkar uğursuzluqlarla cəmiyyətdə neoliberalizmin artan təsiri maliyyə kapitalizmi; insanların sol düşüncə, nəticələr baxımından fəlakətli olduğunu görə bilməmələri {{sfn|Roscoe|2016|p=149}}. Koninqs üçün mütərəqqi tənqidçilərin bütün ictimai münasibətləri dağıdan və atomlaşmış bir çox insan tərk edən pis kapitalizm düşüncələri, mexanizmlərini görməyimizə, neoliberal nizama güclü emosional və əxlaqi bağlamaları izah etməyimizə imkan vermir{{sfn|Kutzik|2017|p=325}}.


== İstinadlar ==
== İstinadlar ==

08:57, 23 may 2021 tarixindəki versiya

Kapitalizmin emosional məntiqi
ing. The Emotional Logic of Capitalism: What Progressives Have Missed
Orijinalın dili ingilis dili
Ölkə
Orijinalın nəşr ili 2015

"Kapitalizmin emosional məntiqi: mütərəqqi tərəf nəyi qaçırdı" (ing. The Emotional Logic of Capitalism: What Progressives Have Missed) — Sidney Universitetində siyasi [К 1]iqtisad tədqiqatçısı Marteyn Koninqsin kitabı. Stanford University Press tərəfindən 2015-ci ildə nəşr edilmişdir.

Kitab pul və kapitalizm haqqında akademik tənqidi (solda) düşüncələrin ölü nöqtələrini aradan qaldırmaq, iqtisadiyyata dair müəyyən fikirləri yenidən nəzərdən keçirmək üçün bir cəhddir. Müəllif, Karl Polaninin "Böyük transformasiya " əsərinə qayıdan "yıxma anlatısını" və ikili hərəkət konsepsiyasını tənqid edir, kapitalizmin sol tənqidinə ayrılmazdır. Bu konsepsiyalara görə bazar iqtisadiyyatı cəmiyyətlə əlaqəli olaraq xarici bir xarakter qazanır, sərbəst bazarın muxtariyyəti hökumətin iqtisadiyyata müdaxiləsi şəklində müxalifətə səbəb olur. Koninqsə görə, kapitalizm "insan topluluğunun fərqli xüsusiyyətləri" - əxlaq, inam, güc və duyğunu iqtisadi məntiqə daxil edən özünəməxsus bir emosional və ya təsirli məntiqə malikdir. Amerikanın mütərəqqi düşüncəsinin intellektual tarixini və XX əsrdə ABŞ-ın iqtisadi siyasət tarixini araşdırdıqdan sonra Koninqs kapitalizmi tənqid edənlərin iqtisadiyyatın emosional məzmununu, terapevtik, travmatik, qurtuluş və teoloji aspektlərini nəzərə almadıqlarına və bu səbəbdən neoliberalizmin yüksəlişini izah edə bilmədi. Məşhur konstruktivist yanaşmaların əksinə olaraq, müəllif, Çarlz Sanders Pirsin praqmatik semiotikası baxımından pulu müasir şəbəkə kapitalizmində performans gücünə sahib ikonik bir işarə olaraq təyin etdi. Koninqs, konsepsiyasını qurmaq üçün müxtəlif fəlsəfi, sosioloji, psixoloji və siyasi-iqtisadi mənbələrdən, o cümlədən Maks Veberin kapitalizm təhlilini, Cudit Batlerin "icraedici agentlik" modelini və Bruno Laturun aktyor şəbəkəsi nəzəriyyəsini istifadə etdi.

Məzmunu

Kitab müasir vəziyyəti öz paradiqması daxilində izah edə bilməyən müasir tənqidi və ya mütərəqqi (sol-liberal) düşüncə problemləri və problemləri kontekstində yazılmışdır: kapitalizmin güclənməsi və aşkar uğursuzluqlarla cəmiyyətdə neoliberalizmin artan təsiri maliyyə kapitalizmi; insanların sol düşüncə, nəticələr baxımından fəlakətli olduğunu görə bilməmələri [1]. Koninqs üçün mütərəqqi tənqidçilərin bütün ictimai münasibətləri dağıdan və atomlaşmış bir çox insan tərk edən pis kapitalizm düşüncələri, mexanizmlərini görməyimizə, neoliberal nizama güclü emosional və əxlaqi bağlamaları izah etməyimizə imkan vermir[2].

İstinadlar

Qeydlər
  1. Professor of Political Economy and Social Theory, Associate Dean (International) (Professor Martijn Konings)
İstinadlar
  1. Roscoe, 2016. səh. 149
  2. Kutzik, 2017. səh. 325