Zirar ibn Əmr: Redaktələr arasındakı fərq
Naviqasiyaya keç
Axtarışa keç
Silinən məzmun Əlavə edilmiş məzmun
"Дирар ибн Амр" səhifəsi tərcümə edilərək yaradıldı |
k HotCat vasitəsilə Kateqoriya:İslam alimləri əlavə olundu |
||
(Eyni istifadəçi tərəfindən edilmiş bir ara dəyişiklik göstərilmir) | |||
Sətir 1: | Sətir 1: | ||
{{Alim}} |
{{Alim}} |
||
[[Категория:Персоналии по алфавиту]] |
|||
[[Категория:Исламские богословы]] |
|||
[[Категория:Богословы по алфавиту]] |
|||
[[Категория:Персоналии по алфавиту]] |
|||
[[Категория:Персоналии ислама по алфавиту]] |
|||
[[Категория:Википедия:Статьи без изображений (тип: человек; род занятий: богослов)]] |
|||
'''Əbu Əmr Zirar ibn Əmr Qətafani Kufi''' |
|||
({{ |
'''Əbu Əmr Zirar ibn Əmr Qətafani Kufi''' ({{dil-ar|ضرار بن عمرو}}) ({{DVTY}}) — [[islam]] ilahiyyatçısı, ilk [[Mötəzililər|mötəzililərdən]] biri. |
||
Zirar ibn Əmr [[Bəsrə]] və [[Bağdad]] mötəzililik məktəblərinin formalaşmasından əvvəlki dövrdə yaşamışdır. 786-cı ildən sonra o, Bağdadda [[Bərməkilər]] dairəsində əhəmiyyətli şəxsə çevrilmişdir. [[Yəhya ibn Xalid|Yəhya ibn Xalid Bərməkinin]] təşkil etdiyi məşhur mübahisələrdə iştirak etmişdir. |
Zirar ibn Əmr [[Bəsrə]] və [[Bağdad]] mötəzililik məktəblərinin formalaşmasından əvvəlki dövrdə yaşamışdır. 786-cı ildən sonra o, Bağdadda [[Bərməkilər]] dairəsində əhəmiyyətli şəxsə çevrilmişdir. [[Yəhya ibn Xalid|Yəhya ibn Xalid Bərməkinin]] təşkil etdiyi məşhur mübahisələrdə iştirak etmişdir. |
||
O hesab edirdi ki, [[Quran]] insan tərəfindən tələffüz edilir, lakin [[Allah]] tərəfindən yoxdan yaradılmışdır.<ref>{{ |
O hesab edirdi ki, [[Quran]] insan tərəfindən tələffüz edilir, lakin [[Allah]] tərəfindən yoxdan yaradılmışdır.<ref>{{məqalə|автор издания=Главный редактор [[Эшотс, Янис|Янис Эшотс]]|издание=Ишрак : ежегодник исламской философии|издательство=Издательская фирма «Восточная литература»|год=2013|том=4|страницы=40-41|isbn=978-5-02-036543-8|заглавие=Ихван ас-Сафа’: между ал-Кинди и ал-Фараби}}</ref> Allahı adi hisslərlə görmək imkanını inkar etmişdir. O, [[qiyamət günü]] ilə bağlı əqidənin mövqeyini izah edərək, bunun üçün altıncı hissin yaradılacağını irəli sürmüşdür.<ref>{{книга|автор=Смирнов А. В.|часть=Биобиблиографический словарь|заглавие=Логика смысла: Теория и её приложение к анализу классической арабской философии и культуры|ссылка часть=http://smirnov.iph.ras.ru/win/publictn/ls/biobib1.htm|место=М.|издательство=Языки славянской культуры|год=2001}}</ref> |
||
== İstinadlar == |
== İstinadlar == |
||
{{İstinad siyahısı}} |
{{İstinad siyahısı}} |
||
[[Kateqoriya:İslam alimləri]] |
Səhifəsinin 03:41, 15 fevral 2023 tarixinə olan son versiyası
Zirar ibn Əmr | |
---|---|
ərəb. ضرار بن عمرو | |
Doğum tarixi | 728[1] |
Doğum yeri | |
Vəfat tarixi | 815[1][2] |
Vəfat yeri | |
Elm sahəsi | kəlam |
Əbu Əmr Zirar ibn Əmr Qətafani Kufi (ərəb. ضرار بن عمرو) (728[1], Kufə[3] – 815[1][2], Bəsrə) — islam ilahiyyatçısı, ilk mötəzililərdən biri.
Zirar ibn Əmr Bəsrə və Bağdad mötəzililik məktəblərinin formalaşmasından əvvəlki dövrdə yaşamışdır. 786-cı ildən sonra o, Bağdadda Bərməkilər dairəsində əhəmiyyətli şəxsə çevrilmişdir. Yəhya ibn Xalid Bərməkinin təşkil etdiyi məşhur mübahisələrdə iştirak etmişdir.
O hesab edirdi ki, Quran insan tərəfindən tələffüz edilir, lakin Allah tərəfindən yoxdan yaradılmışdır.[4] Allahı adi hisslərlə görmək imkanını inkar etmişdir. O, qiyamət günü ilə bağlı əqidənin mövqeyini izah edərək, bunun üçün altıncı hissin yaradılacağını irəli sürmüşdür.[5]
İstinadlar
[redaktə | mənbəni redaktə et]- ↑ 1 2 3 4 University of Chicago Press. 1891.
- ↑ 1 2 Schmidtke S. The Oxford Handbook of Islamic Theology (ing.). OUP, 2014. P. 55. doi:10.1093/OXFORDHB/9780199696703.001.0001
- ↑ 1 2 Encyclopaedia of Islam, 2nd edition. Leyden: Brill.
- ↑ Ихван ас-Сафа': между ал-Кинди и ал-Фараби // Ишрак : ежегодник исламской философии . 4. Главный редактор Янис Эшотс. Издательская фирма «Восточная литература». 2013. 40–41. ISBN 978-5-02-036543-8.
- ↑ Смирнов А. В. Биобиблиографический словарь // Логика смысла: Теория и её приложение к анализу классической арабской философии и культуры. М.: Языки славянской культуры. 2001.