Creation Engine

Vikipediya saytından
Naviqasiyaya keç Axtarışa keç
Çap versiyası artıq dəstəklənmir və render xətaları ola bilər. Zəhmət olmasa brauzerinizi yeniləyin və əvəzinə standart brauzer çap funksiyasından istifadə edin.
Creation Engine
Rəsmi loqosu
Tipi oyun mühərriki
Müəllif Bethesda Game Studios
Tərtibatçı Bethesda Game Studios
Proqramlaşdırma dili C++
Əməliyyat sistemi Microsoft Windows
İnterfeysin dili C++
Yayımlanma tarixi 11 noyabr 2011
Platforma IBM-compatible computer[d]
Status Aktiv

Creation Engine (azərb. "Yaradılma" mühərrik‎) — "Bethesda Game Studios" tərəfindən hazırlanan oyun mühərriki. "Creation Engine" "The Elder Scrolls V: Skyrim" və "Fallout 4" kimi rol videooyunlarında istifadə edilmişdir.

İstehsal

"Creation Engine" "Bethesda Game Studios" tərəfindən hazırlanan təşkilatdaxili oyun mühərrikdir ("XnGine" "Bethesda"nın keçmiş təşkilatdaxili mühərrikidir). "The Elder Scrolls III: Morrowind", "The Elder Scrolls IV: Oblivion" və "Fallout 3" oyunlarını "Gamebryo" mühərriki ilə yaratdıqdan sonra, "Bethesda" "Gamebryo" qrafikalarının köhnəlmiş olduğuna və gələcək oyunları olan "The Elder Scrolls V: Skyrim" üçün yeni bir mühərrik üzərində işləməyə qərar vermişdir.[1][2] Başqa bir şirkət tərəfindən ("Obsidian Entertainment") yaradıldığına görə, "Fallout: New Vegas" mühərrikindəki yeniləmələrin heç biri "Creation Engine"ə köçürülməmişdir.

"Skyrim" yaradıldıqdan sonra, "Bethesda" mühərrikin qrafik mərkəzini inkişaf etməyə başladı. Yenilənmiş versiya "Fallout 4"-ü yaratmaqda istifadə edilmişdir.[3][4]

İstifadə edən oyunlar

İstinadlar

  1. Fransis, Tom. "Confirmed: The Elder Scrolls V: Skyrim will use an entirely new engine". PC Gamer. 12 dekabr 2010. 2013-06-04 tarixində arxivləşdirilib. İstifadə tarixi: 12 dekabr 2010. (#redundant_parameters); (#redundant_parameters); (#redundant_parameters)
  2. Pekam, Mett. "Skyrim Performance Review: It's Definitely a DirectX 9 Game". PCWorld. 2013-09-15 tarixində arxivləşdirilib. İstifadə tarixi: 26 noyabr 2011. (#redundant_parameters); (#redundant_parameters); (#redundant_parameters)
  3. "The Graphics Technology of Fallout 4". Bethesda Softworks. 4 noyabr 2015. 2017-08-28 tarixində arxivləşdirilib. İstifadə tarixi: 27 avqust 2017. (#redundant_parameters); (#redundant_parameters); (#redundant_parameters)
  4. 1 2 Çepl, Kreyq. "E3 2015: Fallout 4 running on next-gen version of Creation Engine". Develop. NewBay Media. 15 iyun 2015. 2015-07-04 tarixində arxivləşdirilib. İstifadə tarixi: 17 oktyabr 2015. (#redundant_parameters); (#redundant_parameters); (#redundant_parameters)
  5. Bertz, Mett. "The Technology Behind The Elder Scrolls V: Skyrim". Game Informer. GameStop. 17 yanvar 2011. 2016-05-29 tarixində arxivləşdirilib. İstifadə tarixi: 17 oktyabr 2015. (#redundant_parameters); (#redundant_parameters); (#redundant_parameters)

Xarici keçidlər