Realizm (ədəbiyyat): Redaktələr arasındakı fərq

Vikipediya, azad ensiklopediya
Naviqasiyaya keç Axtarışa keç
Silinən məzmun Əlavə edilmiş məzmun
Redaktənin izahı yoxdur
Teqlər: Mobil redaktə Mobil veb redaktə
k Bot: tənzimləmə
 
(3 istifadəçi tərəfindən edilmiş 3 dəyişiklik göstərilmir)
Sətir 1: Sətir 1:
{{Digər məna|Realizm}}
{{Digər məna|Realizm}}


'''Realizm''' — Həyat həqiqətinin bədii yaradıcılığın bu və ya digər növünə məxsus spesifik təsvir vasitələrilə əks etdirilməsi.
'''Realizm''' — Həyat həqiqətinin bədii yaradıcılığın bu və ya digər növünə məxsus spesifik təsvir vasitələrilə əks etdirilməsi.


Ədəbi termin kimi XIX əsrin 50-ci illərindən fransız ədəbiyyatının "realist məktəb" adlanan cərəyan nümayəndələrinin fəaliyyəti sayəsində yayılmağa başlamışdır. Adətən realizmə XIX əsrdə [[romantizm]]i əvəz etmiş, [[naturalizm]]ə, müxtəlif modernist cərəyanlara qarşı yönəlmiş bir cərəyan kimi baxılır. Yaradıcılıq tipləri kimi realizm və romantizm bədii-estetik cəhətdən bir-birinə qarşı durmur, vahid tamın iki cəhətini təşkil edirlər; bədii həqiqət həyat həqiqəti ilə estetik idealın vəhdətində təzahür etdiyindən, adətən, romantik əsərlərdə realist, realist əsərlərdə isə romantik ünsürlər özünü göstərir.
Ədəbi termin kimi XIX əsrin 50-ci illərindən fransız ədəbiyyatının "realist məktəb" adlanan cərəyan nümayəndələrinin fəaliyyəti sayəsində yayılmağa başlamışdır. Adətən realizmə XIX əsrdə [[romantizm]]i əvəz etmiş, [[naturalizm]]ə, müxtəlif modernist cərəyanlara qarşı yönəlmiş bir cərəyan kimi baxılır. Yaradıcılıq tipləri kimi realizm və romantizm bədii-estetik cəhətdən bir-birinə qarşı durmur, vahid tamın iki cəhətini təşkil edirlər; bədii həqiqət həyat həqiqəti ilə estetik idealın vəhdətində təzahür etdiyindən, adətən, romantik əsərlərdə realist, realist əsərlərdə isə romantik ünsürlər özünü göstərir.


Dünya ədəbiyyatında [[Onore de Balzak|O. Balzak]], [[Qüstav Flober|Q. Flober]], [[Gi de Mopassan|G. Mopassan]], [[Çarlz Dikkens|Ç. Dikkens]], [[Fyodor Dostoyevski|M. Y. Dostoyevski]], [[:tr:Louis_Aragon|L. Araqon]], [[Pablo Neruda|P. Neruda]] və b. realizmin ən görkəmli nümayəndələri hesab olunurlar. Fransada realizm məsumluğun övladı kimi dünyaya gəldi. Elə bu zaman Floberin "Madam Bovari'' əsəri realizmin ilk nümunələrindən oldu. Ədəbiyyatda bovarizm termini bununla əlaqədərdir''
Dünya ədəbiyyatında [[Onore de Balzak|O. Balzak]], [[Qüstav Flober|Q. Flober]], [[Gi de Mopassan|G. Mopassan]], [[Çarlz Dikkens|Ç. Dikkens]], [[Fyodor Dostoyevski|M. Y. Dostoyevski]], [[:tr:Louis Aragon|L. Araqon]], [[Pablo Neruda|P. Neruda]] və b. realizmin ən görkəmli nümayəndələri hesab olunurlar. Fransada realizm məsumluğun övladı kimi dünyaya gəldi. Elə bu zaman Floberin "Madam Bovari'' əsəri realizmin ilk nümunələrindən oldu. Ədəbiyyatda bovarizm termini bununla əlaqədərdir''


[[Azərbaycan ədəbiyyatı|Azərbaycan ədəbiyyatında]] isə [[Mirzə Fətəli Axundov|M. F. Axundov]], [[Mirzə Ələkbər Sabir|M. Ə. Sabir]], [[Nəcəf bəy Vəzirov|N. Vəzirov]], [[Cəlil Məmmədquluzadə|C. Məmmədquluzadə]], [[Cəfər Cabbarlı|C. Cabbarlının]] əsərləri realist ədəbiyyatın parlaq nümunələridir.
[[Azərbaycan ədəbiyyatı]]nda isə [[Mirzə Fətəli Axundov|M. F. Axundov]], [[Mirzə Ələkbər Sabir|M. Ə. Sabir]], [[Nəcəf bəy Vəzirov|N. Vəzirov]], [[Cəlil Məmmədquluzadə|C. Məmmədquluzadə]], [[Cəfər Cabbarlı|C. Cabbarlının]] əsərləri realist ədəbiyyatın parlaq nümunələridir.


== İstinadlar ==
== İstinadlar ==
{{İstinad siyahısı}}
<references/>


[[Kateqoriya:Ədəbi cərəyanlar]]
[[Kateqoriya:Ədəbi cərəyanlar]]
[[Kateqoriya:Realizm]]

Səhifəsinin 18:19, 26 aprel 2023 tarixinə olan son versiyası

Realizm — Həyat həqiqətinin bədii yaradıcılığın bu və ya digər növünə məxsus spesifik təsvir vasitələrilə əks etdirilməsi.

Ədəbi termin kimi XIX əsrin 50-ci illərindən fransız ədəbiyyatının "realist məktəb" adlanan cərəyan nümayəndələrinin fəaliyyəti sayəsində yayılmağa başlamışdır. Adətən realizmə XIX əsrdə romantizmi əvəz etmiş, naturalizmə, müxtəlif modernist cərəyanlara qarşı yönəlmiş bir cərəyan kimi baxılır. Yaradıcılıq tipləri kimi realizm və romantizm bədii-estetik cəhətdən bir-birinə qarşı durmur, vahid tamın iki cəhətini təşkil edirlər; bədii həqiqət həyat həqiqəti ilə estetik idealın vəhdətində təzahür etdiyindən, adətən, romantik əsərlərdə realist, realist əsərlərdə isə romantik ünsürlər özünü göstərir.

Dünya ədəbiyyatında O. Balzak, Q. Flober, G. Mopassan, Ç. Dikkens, M. Y. Dostoyevski, L. Araqon, P. Neruda və b. realizmin ən görkəmli nümayəndələri hesab olunurlar. Fransada realizm məsumluğun övladı kimi dünyaya gəldi. Elə bu zaman Floberin "Madam Bovari əsəri realizmin ilk nümunələrindən oldu. Ədəbiyyatda bovarizm termini bununla əlaqədərdir

Azərbaycan ədəbiyyatında isə M. F. Axundov, M. Ə. Sabir, N. Vəzirov, C. Məmmədquluzadə, C. Cabbarlının əsərləri realist ədəbiyyatın parlaq nümunələridir.

İstinadlar[redaktə | mənbəni redaktə et]