Boss (videooyun)
Boss — (ing. boss monster) kompüter oyunlarında adi düşmənlərə nisbətən daha güclü və məğlub etmək daha çətin olan düşmən personajıdır. Tipik olaraq, patronlar səviyyələrin sonunda yerləşdirilir , burada onlarla mübarizə oyunun kulminasiya nöqtəsini təşkil edir. Bir səviyyə və ya tapşırığı tamamlamaq üçün patronu məğlub etmək lazımdır.
== Haqqında ==
Bossu məğlub etməli olduğunuz ilk oyun 1975-ci ildə PLATO sistemi üçün buraxılmış DND idi . Boss adətən böyük ölçüsü, qəfil görünüşü və əhəmiyyətli sayda sağlamlıq nöqtələri ilə fərqlənir .
Bir patron ilə adi bir canavar (və ya hər hansı digər düşmən NPC) arasındakı əsas fərq odur ki, oyunçu, bir qayda olaraq, növbəti səviyyəyə keçmək üçün patronu məğlub etməlidir. Boss döyüşləri oyunun süjetində əsas məqamlardır, bundan sonra növbəti mərhələ başlayır. Fəaliyyət , platformer , RPG və ya döyüş janrlarında demək olar ki, hər hansı bir oyun son olaraq patronla döyüşü ilə başa çatır.
Patronu məğlub etmək üçün çox vaxt xüsusi taktikalardan (hiyləgərlik, xüsusi hərəkətlər və digər qeyri-ənənəvi üsullar) və ya daha güclü silahlardan istifadə tələb olunur.