GAS-WARFARE

n kimyəvi silahlarla aparılan müharibə

GAS-TIGHT
GAS-WORKS
OBASTAN VİKİ
Fallout: Warfare
Fallout: Warfare: Wargaming in the Fallout Universe — "Fallout Tactics" əsasında yaradılmış stolüstü oyun. Oyun Kris Teylor (SPECIAL sisteminin qurucusu) tərəfindən yaradılmışdır və "Fallout Tactics: Brotherhood of Steel" videooyununun yanında bonus disk olaraq əlavə edilmişdir. == Məzmun == "Fallout" dünyası hal-hazırkı dünyadan tamamilə fərqlidir. Dünyanı hələ də tanımaq olur. Oyun tarixində xaos ilə nəticələnən Üçüncü Dünya müharibəsi kimi dəyişikliklər var. Müharibə Məcburi Təkamül Virusu adlı bir xəstəlik yaratmışdır. MTV və radiasiyaları hava məhv olmuş dünyanın sakinlərində xaos yaratmışdır. Çöllükdə hər kəs əzab çəkmirdi, bəzi önəmli və şanslı insanlar yeraltı sığınacaqlarda yaşadılar. Üçüncü dünya müharibəsinin sona çatmasından sonra fraksiyalar, qruplar və yaşayış məntəqələri qurulmağa başlandı. Bu qruplar və fraksiyalar bir-birləriylə vuruşmağa başladılar.
Call of Duty: Modern Warfare 3
Call of Duty: Modern Warfare 3, Infinity Ward və Sledgehammer Games tərəfindən hazırlanan və Activison tərəfindən paylanan birinci şəxs atıcı videooyunudur. MW3 olaraq da tanınır. Modern Warfare seriyasının üçüncü, Call of Duty seriyasının isə 8-ci oyunudur. 8 noyabr 2011 tarixində Xbox 360, Wii, PlayStation 3 və Microsoft Windows üçün Şimali Amerika və Avropada nəşr olunmuşdur. MW3, Call of Duty: Modern Warfare 2-nin davamı xüsusiyyətindədir. MW3, satışa təqdim edildiyi gün 24 saat içində ABŞ və Birləşmiş Krallıqda 6.5 milyon satmışdır. Sledgehammer Games oyunun tək multiplayer hissəsinin istehsalını boynuna götürərkən Raven Software çox multiplayer hissəsinin istehsalını boynuna götürmüşdür. Oyun cəmi 17 hissədən ibarətdir. Infinity Ward'dan edilən şərhə görə oyunun səsləndirmə heyətində Billy Murray, Kevin McKidd, Roman Varshavsky, William Fichtner, Timothy Olyphant kimi məşhur adlar vardır. == Oynanış == Oynanış baxımından digər oyunlarda oduğu kimi fps baxış açısına sahib oyun oyunçuya demək olarki hər dəqiqə başından ayrıla bilməyəcəyi aksiyon vəd edir.
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty 4: Modern Warfare (azərb. Döyüş tapşırığı 4: Müasir Müharibə‎) — "Infinity Ward" studiyası tərəfindən yaradılmış və birinci şəxs-atıcı janrında olan multiplatformalı videooyun. Call of Duty adlı oyunlar seriyasından 4-cü. Oyunun süjeti digər Call of Duty-lərdən fərqlidir. Belə ki, Call of Duty 4 İkinci dünya müharibəsindən yox 2011-ci ildə baş verən hadisələrdən gedir. Oyunçu ABŞ əsgərləri və Böyük Britaniya xüsüsi təyinatlıları ilə oynayır. Oyunun süjeti Rusiya, Ukrayna, Azərbaycan və Yaxın Şərqdə baş verir. İlk 24 saat satış zamanı oyunun 600.000 nüsxəsi satılıb. Bütün dünyada 10 milyondan çox surəti hazırlanmış, oyun isə öz vaxtının ən satılan oyununa çevrilmişdir. Daha sonra bu titulu Call of Duty 4-ün varisləri Call of Duty: Modern Warfare 2 və Call of Duty: Black Ops qazandı.
Call of Duty: Modern Warfare 2
Call of Duty: Modern Warfare 2' — 2009-cu ildə Infinity Ward tərəfindən hazırlanmış və Activision tərəfindən nəşr edilmiş birinci şəxs atıcı oyunudur.Bu, Call of Duty seriyasının altıncı hissəsi və Call of Duty 4: Modern Warfare-in davamıdır. 10 noyabr 2009-cu ildə Windows, PlayStation 3 və Xbox 360 üçün bütün dünyada buraxıldı. Nintendo DS üçün Modern Warfare: Mobilized adlı ayrıca versiya da eyni gün buraxıldı. OS X üçün versiya Aspyr tərəfindən hazırlanıb və 2014-cü ilin may ayında buraxılıb və Xbox 360 versiyası 2018-ci ildə Xbox One üçün geriyə doğru uyğunlaşdırılıb. Oyunun hekayəsi Rusiya Ultramillətçi Partiyasının lideri Vladimir Makarovu və Vaşinqton D. C-ni məğlub edən Kapitan Sabun MakTavişin komandanlıq etdiyi çoxmillətli xüsusi təyinatlı Task Force 141-dən bəhs edir. Bu, onun ərazisini qoruyan 1-ci Ranger Batalyonundan Amerika Birləşmiş Ştatları Ordusu Reyncerlərini ovlamağı izləyir.(rus işğalı) Oyunun əsas personajları 141-ci çavuş Gary "Roach" Sanderson və Ordu Reyncersindəki sıravi Ceyms Ramirezdir; Kapitan MacTavish daha sonra kampaniyada oynanılacaq. Çox oyunçu rejimi əvvəlki oyundan bir neçə yeni funksiya və rejimlə genişləndirilib. Oyunun inkişafı 2008-ci ildə, oyun hələ Call of Duty 6 kimi tanındığı vaxtdan başladı. Oyun Call of Duty 4-ün IW 3.0-ın təkmilləşdirilmiş versiyası olan IW 4.0 mühərrikindən istifadə edir. Infinity Ward kampaniya rejimini inkişaf etdirərkən real həyatdakı münaqişələrdən ilham aldı.