GATHERING-CRY

n çağırış, hay, car (ordunu cəm etmək üçün)

GATHER
GAUD
OBASTAN VİKİ
Cry
Cry — Maykl Ceksonun 2001-ci ildə çıxardığı onuncu və sonuncu studio albomu olan Invincible albomundan olan sinql. Mahnı R&B ifaçısı və bəstəkar, həmçinin Ceksonun 1995-ci ildə çıxardığı sinqlı "You Are Not Alone" mahnısının müəllifi olan R. Kelly tərəfindən yazılmışdır. Mahnının prodüserliyi isə Ceksonun özü və R. Kelly tərəfindən edilmişdir. 2001-ci ilin dekabrında çıxarılmış sinql "Invincible" albomundan olan üçüncü sinqldır. "Cry" dünyanın önəmli problemlərindən bəhs edən R&B balladadır. Mahnının sözləri insanları dünyanı xilas etməyə çağırır. Mayklın bu səpkidə olan bir neçə əvvəlki mahnıları kimi bu əsər də insanları sülhə və çevrəçiliyə çağırır. Sinql ikiüzlü çıxarılmış, B-üzdə "Shout" və "Streetwalker" mahnıları təqdim edilmişdir. "Cry" musiqi tənqidçiləri tərəfindən müxtəlif rəylər almışdır. Beynəlxalq səviyyədə də sinql orta səviyyəli nəticə göstərmiş, hit oaradlarda yüksəldiyi ən yüksək mövqe Niderlanda on altıncı pillə, ən aşağı nəticə isə Avstriyada olmuşdur.
Magic: The Gathering
Magic: The Gathering — Wizards of the Coast şirkətinin qurucusu bir riyaziyyat professoru olan Riçard Garfild tərəfindən 1993-ci ildə yaradılmış bir strategiya kart oyunu. Magic: The Gathering 2011-ci ildən etibarilə 12 milyon oyuncusu ilə gedərək böyüyən bir oyunçu tutumuna çatmışdır. == Oynanış == Oyunun məqsədi 20 xalla başlayan rəqib iki oyunçunun bir-birlərini müxtəlif kartlar və strategiyalar istifadə edərək 0 və ya altına endirməkdir. Rəqib də bu sırada öz üsullarıyla özünü müdafiə edə bilər və ya qarşı hücumlar edə bilər. Oyunun bəzi təməl qaydaları: - Bir dəstədə kart sayı ən az 60 olmalıdır və tez-tez hər kəs bu ədədi seçməyə üstünluk verər. - Bir dəstəyə eyni adlı kartdan (Lend'ləri çıxmaqla) ən çox 4 dənə qoyula bilər. - Hər sıra sizə keçdiyində yalnız bir lend oynaya bilərsiz. - Oyunda sıra sizdə olsa belə müəyyən bir sıralamanı izləmək məcburiyyətindəsiniz. bu mərhələlər: Antep (əldəymə): Sehr eləmək üçün "tep" edilən Lend açılma mərhələsidir. Apkip (saz halda saxlama): Daha əvvəl edilən böyük ödənməsi lazım olan can və ya manalarını ödəndiyi mərhələ.
We Cry
"We Cry" mahnısı The Script rok qrupunun ilk rəsmi treki sayılır. İngilis dilindən tərcümədə mahnının adı "Biz Ağlayırıq" mənasını verir. Rəsmi mənbələr trekin 2007-ci ildə çıxdığını bildirsə də, amma qrup üzvləri Danny O'Donoghue və Mark Sheehan bu mahnını hələ 2006-cı ildə yazıb bitirdiklərini söyləyirlər. Həmçinin bu trek The Script qrupunun çıxış mahnısı da sayılır. "We Cry" mahnısının klipi 2007-ci ildə çəkilmişdir. Mahnının qısa məzmununda yalnızlıqdan bəhs olunur və yalnızlıqda axan gözyaşları insanları necə dərin bir kədərə boğduğunu göstərir. Bu mahnı həm də 2008-ci ildə çıxardıqları ilk və öz adlarını verdikləri The Script (albom) albomunun da trek siyahısına salınmışdır.
Cry Baby (albom)
Cry Baby — amerikalı müğənni-bəstəkar Melani Martinesin debüt studiya albomu. Atlantic Records tərəfindən 14 avqust 2015-ci ildə rəqəmsal yükləmə, CD, vinil və audio kaset formatında buraxılmışdır. Albom üç sinqlin buraxılması ilə dəstəkləndi. Albomun buraxılışından əvvəl iki sinql var idi: əsas sinql "Pity Party" 2 iyun 2015-ci ildə, ikinci sinql "Soap" isə 10 iyul 2015-ci ildə buraxıldı. Albomun üçüncü və sonuncu sinqlı" Sippy Cup" 31 iyul 2015-ci ildə buraxıldı. Cry Baby vizual konseptual albomdur. Musiqi baxımından, Cry Baby ilk növbədə alternativ pop, elektropop və indi pop elementlərini özündə birləşdirir və ilk buraxılışında tənqidçilər tərəfindən müsbət rəylərlə qarşılandı. 2021-ci ildə albom 2 milyon albom ekvivalenti (satış, oxutma və trek satışı) qazandıqdan sonra ikiqat platin sertifikatına layiq görüldü. == İstehsal == Martinesin 2013-cü ildə tamamən tamamlanmış mini albomu var idi, o, The Voice-dan kənarlaşdırıldıqdan dərhal sonra yazmağa başlamışdı və onu yayımlamağa hazır idi. Ancaq 2013-cü ilin sentyabrında "Dollhouse" mahnısını yaratdıqdan sonra o, qeyd olunan mini albomu buraxmamaq qərarına gəldi.
Devil May Cry
Devil May Cry (デビル メイ クライ, Debiru Mei Kurai, azərb. İblis də ağlaya bilər‎) — Yaponiya istehsalı olan və "Campcom" tərəfindən hazırlanan videooyun seriyası. Eyni zamanda bu oyun "Daimi bəla" filminin davamı olaraq da bilinir. Oyunun sujet xətti yarı-mələk və yarı-iblis olan Dantenin anası hələ o uşaq ikən öldürüldükdən sonra qisas almaq məqsədilə bütün iblisləri öldürməyə başlamasından ibarəttir.
Far Cry 2
Far Cry 2 — 2008-ci ildə Ubisoft Montreal tərəfindən hazırlanmış və Ubisoft tərəfindən Microsoft Windows, PlayStation 3 və Xbox 360 üçün nəşr edilmiş birinci şəxs atıcı oyundur. Gameloft tərəfindən hazırlanmış və nəşr edilmiş mobil telefonlar üçün verisyası da mövcuddur. Bu, Far Cry seriyasındakı ikinci əsas girişdir. Vətəndaş müharibəsinə qərq olmuş qondarma Afrika ölkəsində keçən hekayə münaqişəni alovlandıran silah taciri Jackal'ı öldürmək tapşırığı almış muzdlu əsgərdən bəhs edir. Oyunçu sağlamlıqlarını və avadanlıqlarını idarə edərkən Buddys adlı qruplar və müttəfiqlər üçün tapşırıqları tamamlayaraq açıq dünyanı gəzir. Rəqabətli multiplayer rejimi oyunçulara komandalarda və ya fərdi şəkildə mübarizə aparmağa imkan verir. == Oynanış == Oynana bilən personaj doqquz mövcud muzdludan ibarət bir hovuzdan seçilir; Qalan səkkiz və bəzi başqa oynanmayan muzdlu personajlar oyun başlayanda dünyaya paylanır. Ətraf mühit səhradan savanna və meşəyə qədər müxtəlif əraziləri əhatə edir. Muzdlu hərbçinin tapançalar, hücum tüfəngləri, raketatanlar, snayper tüfəngləri və minaatanlar da daxil olmaqla otuz odlu silahdan seçim etmək imkanı var. Oyunda təkcə uzaqdan döyüş silahları yox, həmçinin yaxın döyüş sevənlər üçün də silahlar vardır.
Far Cry 3
Far Cry 3 — Kanadanın videooyun istehsalçısı komandası “Ubisoft Montreal” tərəfindən hazırlanmış və “Ubisoft” şirkəti tərəfindən satışa çıxarılmış 2012-ci ilin birinci şəxs atıcı videooyunu. Bu, “Far Cry” videooyun seriyasının üçüncü seriyasıdır. Oyundakı hadisələr, oyunçuların sərbəst şəkildə gəzə və kəşf edə biləcəyi tropik bir arxipelaq olan “Ruk adaları”nda (ing. Rook Islands) cərəyan edir. Oyun mübarizə və yeni elementlərin aşkarlanması ətrafında cəmlənir. “Far Cry 3”də oyunçular müxtəlif silahlardan istifadə edərək düşmənləri məhv etməli, eyni zamanda vəhşi təbiətin ağır şərtlərində sağ qalmaq üçün lazımi resursları toplamalıdırlar. Oyunun baş qəhrəmanı olan gənc amerikalı oğlan Ceyson Brodi, dostları ilə birlikdə Tailandın Banqkok şəhərinə səyahətə çıxmışdı. O, və dostları bilmədən bu ölkədəki amansız piratların məskunlaşdığı Ruk adalarına ayaq basır və onların əsirinə çevrilirlər. Bəxti gətirən Ceyson onlardan qaça bilir, lakin dostları isə Vaas Monteneqro və onun başçılıq etdiyi piratların əlində qalır. Dostlarını Vaasdan azad etmək və adadan qaçmağın yolunu tapmaq missiyası indi Ceysonun üzərinə düşür.
Far Cry 4
Far Cry 4 — Ubisoft Montreal tərəfindən hazırlanmış və Ubisoft tərəfindən nəşr edilmiş 2014-cü il birinci şəxs atıcı oyunudur. Oyun 2012-ci il Far Cry 3 video oyununun davamçısıdır və Far Cry seriyasının dördüncü əsas hissəsidir. Uydurma Himalay ölkəsi Kyratda qurulan oyun, zalım kral Paqan Min tərəfindən idarə olunan Kirat Kral Ordusu ilə Qızıl Yol adlı üsyançı hərəkat arasında vətəndaş müharibəsində yaxalanmış gənc Kirati-Amerikalı Ajay Ghale-nin izləyir. Gameplay döyüş və kəşfiyyata yönəlib; Oyunçular müxtəlif silahlardan istifadə edərək düşmən əsgərləri və təhlükəli vəhşi təbiətlə döyüşürlər. Oyun, şaxələnmiş hekayə və yan tapşırıqlar kimi rol oyunlarında tapılan bir çox elementi ehtiva edir. Oyun həmçinin xəritə redaktoru və həm kooperativ, həm də rəqabətli multiplayer rejimlərinə malikdir. Oyun özü əvvəlki seriyanın 3 oyununa bənzəsə belə özünəxas atmosferi və daha üstün qrafikası ilə oyunçulara həm əvvəlki oyunların nostalgiyasını yaşadır, həm də Far Cry sevənlər üçün əla layihə olur. 2014-cü ilin may ayında elan edilmiş Far Cry 4-ün inkişafı Assassin's Creed III-ün 2012-ci ilin sonunda buraxılmasından qısa müddət sonra başladı. Komanda əvvəlcə Far Cry 3-ün hekayəsini davam etdirən birbaşa davam filmi hazırlamaq niyyətində idi, lakin sonradan bu fikir bir kənara qoyuldu və komanda oyun üçün yeni quruluş və hekayə hazırlamağa qərar verdi. Far Cry 4-ün bəzi aspektləri Nepal Vətəndaş Müharibəsindən ilhamlanıb və oyunun antaqonisti Paqan Minin dizaynı Yapon filmləri Ichi the Killer və Brother-dan ilhamlanıb.
Far Cry 5
Far Cry 5 — Ubisoft Montreal və Ubisoft Toronto tərəfindən hazırlanmış və Ubisoft tərəfindən nəşr edilmiş 2018-ci il birinci şəxs atıcı oyunudur. Oyun 2014-cü ildə Far Cry 4-ün varisi və Far Cry seriyasının beşinci əsas hissəsidir. Amerika Birləşmiş Ştatlarının Montana ştatının qondarma bölgəsi olan Hope County-də qurulan oyun, xarizmatik və güclü lideri Cozef Seedin əmri ilə mahalı ələ keçirmiş qiyamət kultu olan Project Eden's Gate ətrafında cərəyan edir. Oyunçular Hope County-də tələyə düşmüş adı açıqlanmayan şerif müavininə nəzarət edir və bölgəni Toxumların və Eden Qapısının despotik idarəçiliyindən xilas etmək üçün müxtəlif müqavimət qrupları ilə işləməli olurlar. Oyunun özü əvvəlki oyunlarda olduğu kimi döyüş və kəşfiyyata yönəlib; Oyunçular müxtəlif silahlardan istifadə edərək düşmən əsgərləri və təhlükəli vəhşi təbiətlə döyüşürlər. Oyun, şaxələnmiş hekayə və yan tapşırıqlar kimi rol oyunlarında tapılan bir çox elementi ehtiva edir. Oyun həmçinin xəritə redaktoru, kooperativ multiplayer rejimi və rəqabətli multiplayer rejiminə malikdir. 2017-ci ilin əvvəlində elan edilmiş Far Cry 5-in inkişaf prosesi olduqca geniş idi. Komanda Amerikada yerləşməyə qərar verməzdən əvvəl müxtəlif konsepsiyaları araşdırdı. Oyun Soyuq Müharibə və 11 Sentyabr hücumları kimi müasir tarixdə baş verən müxtəlif ictimai-siyasi hadisələrdən çox ilhamlanıb.
Far Cry 6
Far Cry 6 — Ubisoft Toronto tərəfindən hazırlanmış və Ubisoft tərəfindən nəşr edilmiş 2021 birinci şəxs atıcısıdır. Bu, Far Cry seriyasının altıncı əsas hissəsidir və 2018-ci ildə Far Cry 5-in davamçısıdır. Oyun "El Presidente" Anton Castillo (Ciancarlo Esposito tərəfindən canlandırılan) tərəfindən diktatura kimi idarə olunan və oğlu Dieqonu (Anthony Gonzales) onun hakimiyyətinə riayət etmək üçün böyüdən, Karib dənizinin qondarma Yara adasında qurulur. Oyunçular Castillo və onun rejimini devirməyə çalışan partizan döyüşçüsü Dani Rojas (nisa Gündüz və ya Sean Rey tərəfindən səslənir) rolunu alırlar. Gameplay döyüş və kəşfiyyata yönəlib; Oyunçular müxtəlif silah və nəqliyyat vasitələrindən istifadə edərək düşmən əsgərləri və təhlükəli vəhşi təbiətlə döyüşürlər. Oyunda rol oynayan oyunlarda tapılan bir çox element var, məsələn, səviyyə sistemi və yan tapşırıqlar. Kooperativ multiplayer rejimi də var. Far Cry 6-nın inkişafı təxminən 2016-cı ildə başladı və geniş iş aparıldı. Oyunun təsviri üçün komanda yaxın tarixdəki müxtəlif inqilabları, xüsusən 1953-1959-cu illərdəki Kuba İnqilabını araşdırdı. Oyun bir millətdə faşizmin yüksəlişi, imperializmin dəyəri və azad və ədalətli seçkilərə ehtiyac kimi mövzuları əhatə edən Far Cry 5-in yaratdığı mübahisələrə cavab olaraq "siyasi" olmaq üçün hazırlanmışdır.
Devil May Cry (anime)
Devil May Cry (デビル メイ クライ, Debiru Mei Kurai, azərb. İblis də ağlaya bilər‎) — Şin İtaqakinin rejissorluğu ilə Madhouse studiyası tərəfindən Devil May Cry video oyununun motivləri əsasında 2007-ci ildə çəkilmiş anime serialı. Yaponiyada 14 iyun 2007-ci ildən 6 sentyabr 2007-ci ilə kimi yayımlanmış və 12 seriya davam etmişdir.
Far Cry (video oyun)
Far Cry (oyun seriyası)
Far Cry Ubisoft tərəfindən nəşr olunan birinci şəxs atıcı oyunudur. İlk oyun, Far Cry, CryEngine Proqramının premyerası üçün Crytek tərəfindən hazırlanmış və 2004-cü ilin mart ayında buraxılmışdır. Seriyanın növbəti oyunlarında CryEngine-in modifikasiya olunmuş Ubisoft versiyası, açıq dünyada oynamağa imkan verən Dunia mühərriki istifadə edilmişdir. Seriyada altı əsas oyun vardır. Far Cry oyunları inkişaf tarixinə görə heç bir əhəmiyyətli paylaşılan hekayə elementlərinə malik deyil, əksinə oyunçunu səhra mühitində yerləşdirmək mövzusunu paylaşır, burada onlar regiona nəzarət edən bir və ya bir neçə despotla mübarizə aparmağa kömək etməlidirlər. == Oyun == Əsas Far Cry oyunları hərəkət-macəra elementləri olan birinci şəxs atıcı oyunlarıdır(FPS). İlk Far Cry müxtəlif səviyyələrə malik tipik FPS idisə, Far Cry 2 və sonrakı oyunlar əsas hekayə və yan missiyalar və tamamlanması üçün isteğe bağlı tapşırıqlarla açıq dünya oyunları idi. Oyunlar arasında minimal hekayə elementləri və ya xronologiya var. Bunun əvəzinə, Far Cry oyunları ümumiyyətlə oyunçunu ovçuluq və sənətkarlıq da daxil olmaqla səhrada sağ qalma elementləri ilə yanaşı, "bu günün dəyərləri və qanunlarının qeyri-funksional olduğu" "qanunsuz sərhədə" aparmaq mövzusunu bölüşdü. Oyunçu tez-tez hakim partiyadan bir bölgəyə nəzarəti bərpa etməyə çalışan azadlıq döyüşçüləri ilə işləməli olur və öz hərəkətləri ilə münaqişənin müxtəlif tərəflərini bir-birinə qarşı qoymalı ola bilər.