MƏHİLL
MƏHŞUR
OBASTAN VİKİ
Məhşər
Qiyamət günü və ya məşhər günü — İbrahimi dinlərin esxatologiyasında - əməlisalehləri və günahkarları müəyyən etmək, əvvəlkinin mükafatını və sonuncunun cəzasını təyin etmək üçün Allahın insanlar üzərində etdiyi son məhkəmə. Yəhudilikdə Qiyamət günü hamının dirilməsindən sonra Allahın məhkəməsidir, bunun ardınca əməlisalehlərin əbədi səadəti və günahkarların isə əbədi əzabı gələcəkdir. Hamının dirilməsi o deməkdir ki, müəyyən bir zamanda bütün ölülər cismani olaraq diriləcəklər. Yeşaya, Yezekel, Daniel və başqaları kimi yəhudi peyğəmbərləri ölülərin dirilməsi haqqında danışmışlar. Belə ki, Daniel peyğəmbər bu barədə belə deyir: Torpağın altında uyuyanların bir çoxu oyanacaq, bəziləri əbədi həyata, bəziləri isə əbədi təhqir və rüsvayçılığa düçar olacaq. — Дан. 12:2 Xristianlıqda ümumi dirilmə, Qiyamət günü və intiqam doqması əsas olanlardan biridir. İncildə deyilir: “Ata heç kəsi mühakimə etmir, lakin bütün hökmü Oğula verib... hökmü ona icra etmək səlahiyyəti verib, çünki O, Bəşər Oğludur » ( Ин 5:22, Ин 5:27 ). Bu səbəbdən xristianlar inanırlar ki, İsa Məsih “özü və bütün müqəddəs mələklər Onunla birlikdə gələndə ” bütün xalqları mühakimə edəcək ( Мф 25:31).
Məhşər (Muğanna)
Məhşər — İsa Muğannanın tarixi-fəlsəfi romanı. Bu əsər müəllifin "Karvan" adlandırdığı roman və povestlər silsiləsinə daxildir. İsa Muğanna 2010-cu illərdə əsər üzərində yenidən işləyib və bu barədə bildirib: "Yaxın və uzaq keçmişimizdən tarixi hadisələr, bədii süjetlər içində verilmiş SafAğ həqiqətlərinin qavranılmasını asanlaşdırmaq məqsədilə mən ƏsƏrlərin hamısını yenidən işlədim. Oxucu altılığa daxil edilmiş bu ƏsƏrləri yalnız göstərdiyim ardıcıllıqla oxumalıdır ki, fayda versin: "İdeal", "Məhşər" ("Ənşər-mən şər"), "Qəbirstan", "GurÜn", "İsahəq, Musahəq", "Cəhənnəm".". "Məhşər" romanı ilə Azərbaycan nəsrində Nəsimi obrazının ilk, mükəmməl nümunəsi yaranır. "Məhşər" tarixi-fəlsəfi romandır. XIV əsrdə Teymurləngin yürüşləri dövründə baş vermiş hadisələrdən, filosof Fəzlullah Nəiminin və böyük hümanist şair Nəsiminin insan uğrunda qeyri-adi mübarizələrindən, habelə məşhur Şirvanşah İbrahimin hakimiyyəti illərində Azərbaycanda, İranda və Yaxın Şərqdə geniş xalq kütlələrinin taleyindən bəhs edir. Əsərdə Teymurun yürüşləri ərəfəsində Azərbaycandakı mövcud ictimai-siyasi şəraitdən, xalqın azadlıq mübarizəsindən bəhs olunur və Nəsiminin bu mübarizədəki rolu işıqlandırılır. Eyni zamanda Teymurla Nəsimi və Nəsimi ilə xalq arasındakı maraqlı məqamlara aydınlıq gətirilib. Dövrün bütün bu hadisələri İsa Muğanna tərəfindən özünəməxsus şəkildə əks olunub.
Məhşər (kitab)
Məhşər — İsa Muğannanın tarixi-fəlsəfi romanı. Bu əsər müəllifin "Karvan" adlandırdığı roman və povestlər silsiləsinə daxildir. İsa Muğanna 2010-cu illərdə əsər üzərində yenidən işləyib və bu barədə bildirib: "Yaxın və uzaq keçmişimizdən tarixi hadisələr, bədii süjetlər içində verilmiş SafAğ həqiqətlərinin qavranılmasını asanlaşdırmaq məqsədilə mən ƏsƏrlərin hamısını yenidən işlədim. Oxucu altılığa daxil edilmiş bu ƏsƏrləri yalnız göstərdiyim ardıcıllıqla oxumalıdır ki, fayda versin: "İdeal", "Məhşər" ("Ənşər-mən şər"), "Qəbirstan", "GurÜn", "İsahəq, Musahəq", "Cəhənnəm".". "Məhşər" romanı ilə Azərbaycan nəsrində Nəsimi obrazının ilk, mükəmməl nümunəsi yaranır. "Məhşər" tarixi-fəlsəfi romandır. XIV əsrdə Teymurləngin yürüşləri dövründə baş vermiş hadisələrdən, filosof Fəzlullah Nəiminin və böyük hümanist şair Nəsiminin insan uğrunda qeyri-adi mübarizələrindən, habelə məşhur Şirvanşah İbrahimin hakimiyyəti illərində Azərbaycanda, İranda və Yaxın Şərqdə geniş xalq kütlələrinin taleyindən bəhs edir. Əsərdə Teymurun yürüşləri ərəfəsində Azərbaycandakı mövcud ictimai-siyasi şəraitdən, xalqın azadlıq mübarizəsindən bəhs olunur və Nəsiminin bu mübarizədəki rolu işıqlandırılır. Eyni zamanda Teymurla Nəsimi və Nəsimi ilə xalq arasındakı maraqlı məqamlara aydınlıq gətirilib. Dövrün bütün bu hadisələri İsa Muğanna tərəfindən özünəməxsus şəkildə əks olunub.
Məhşər (roman)
Məhşər — İsa Muğannanın tarixi-fəlsəfi romanı. Bu əsər müəllifin "Karvan" adlandırdığı roman və povestlər silsiləsinə daxildir. İsa Muğanna 2010-cu illərdə əsər üzərində yenidən işləyib və bu barədə bildirib: "Yaxın və uzaq keçmişimizdən tarixi hadisələr, bədii süjetlər içində verilmiş SafAğ həqiqətlərinin qavranılmasını asanlaşdırmaq məqsədilə mən ƏsƏrlərin hamısını yenidən işlədim. Oxucu altılığa daxil edilmiş bu ƏsƏrləri yalnız göstərdiyim ardıcıllıqla oxumalıdır ki, fayda versin: "İdeal", "Məhşər" ("Ənşər-mən şər"), "Qəbirstan", "GurÜn", "İsahəq, Musahəq", "Cəhənnəm".". "Məhşər" romanı ilə Azərbaycan nəsrində Nəsimi obrazının ilk, mükəmməl nümunəsi yaranır. "Məhşər" tarixi-fəlsəfi romandır. XIV əsrdə Teymurləngin yürüşləri dövründə baş vermiş hadisələrdən, filosof Fəzlullah Nəiminin və böyük hümanist şair Nəsiminin insan uğrunda qeyri-adi mübarizələrindən, habelə məşhur Şirvanşah İbrahimin hakimiyyəti illərində Azərbaycanda, İranda və Yaxın Şərqdə geniş xalq kütlələrinin taleyindən bəhs edir. Əsərdə Teymurun yürüşləri ərəfəsində Azərbaycandakı mövcud ictimai-siyasi şəraitdən, xalqın azadlıq mübarizəsindən bəhs olunur və Nəsiminin bu mübarizədəki rolu işıqlandırılır. Eyni zamanda Teymurla Nəsimi və Nəsimi ilə xalq arasındakı maraqlı məqamlara aydınlıq gətirilib. Dövrün bütün bu hadisələri İsa Muğanna tərəfindən özünəməxsus şəkildə əks olunub.
Məhşər günü
Qiyamət günü və ya məşhər günü — İbrahimi dinlərin esxatologiyasında - əməlisalehləri və günahkarları müəyyən etmək, əvvəlkinin mükafatını və sonuncunun cəzasını təyin etmək üçün Allahın insanlar üzərində etdiyi son məhkəmə. Yəhudilikdə Qiyamət günü hamının dirilməsindən sonra Allahın məhkəməsidir, bunun ardınca əməlisalehlərin əbədi səadəti və günahkarların isə əbədi əzabı gələcəkdir. Hamının dirilməsi o deməkdir ki, müəyyən bir zamanda bütün ölülər cismani olaraq diriləcəklər. Yeşaya, Yezekel, Daniel və başqaları kimi yəhudi peyğəmbərləri ölülərin dirilməsi haqqında danışmışlar. Belə ki, Daniel peyğəmbər bu barədə belə deyir: Torpağın altında uyuyanların bir çoxu oyanacaq, bəziləri əbədi həyata, bəziləri isə əbədi təhqir və rüsvayçılığa düçar olacaq. — Дан. 12:2 Xristianlıqda ümumi dirilmə, Qiyamət günü və intiqam doqması əsas olanlardan biridir. İncildə deyilir: “Ata heç kəsi mühakimə etmir, lakin bütün hökmü Oğula verib... hökmü ona icra etmək səlahiyyəti verib, çünki O, Bəşər Oğludur » ( Ин 5:22, Ин 5:27 ). Bu səbəbdən xristianlar inanırlar ki, İsa Məsih “özü və bütün müqəddəs mələklər Onunla birlikdə gələndə ” bütün xalqları mühakimə edəcək ( Мф 25:31).
Məhşər gecəsi (film, 2013)
Məhşər gecəsi (İng. The Purge), rejissorluğunu və ssenarisini Ceyms DeMonakonun etdiyi 2013 qorxu-gərginlik janrındakı ABŞ filmidir. Baş rollarını Etan Houk, Lena Hidi, Adelaida Keyn və Maks Barkholder canlandırır. Məhşər gecəsi seriyasının ilk filmidir. 2022-ci ildə heç bir cinayətin olmadığı ölkədə, ildə bir gecə, 12 saat ərzində bütün cinayət olaylarının sərbəst buraxılması ərzində bir ailənin yaşadıqlarından bəhs edir. Ethan Hawke — Ceyms Sendin Lena Hidi — Meri Sendin Adelaida Keyn — Zoi Sendin Maks Barkholder — Çarli Sendin Edvin Hodc — Dueyn "Qanlı qonaq" Toni Oller — Henri Arica Bareikis — Qreys Ferrin Deyna Banç — Cənab Ferrin Kris Malki — Cənab Halverson Tişa Frenç — Xanım Halverson Tom Yi — Cənab Keyli Rhys Veykfild — Nəzakətli Lider Piter Gvozdas — Dr. Peter Buynak (səs) Devid Basila — George (səs) Keyren Strassman — Xəbər spikeri (səs) newfoundersamerica.org — Məhşər gecəsinin rəsmi saytı gecəsi/ 2184339 — Internet Movie Database saytında.
Universal əsgər 4: Məhşər günü
Universal əsgər 4: Məhşər günü 3D (Universal Soldier 4: Day of Reckoning 3D) — Con Hyamsın rejissorluğu ilə 2012-ci ildə çəkilmiş olan Amerika döyüş filmidir. Film ilk dəfə 30 noyabr 2012-ci ildə nümayiş olunmuşdur. Seriyanın üçüncü filmində sağ qalan əsgərlər Luk Deveruks (Jan-Klod Van Damm) və Endryu Skot (Dolf Lundqren) "Universal əsgərlər" tərəfindən idarə edilən yeni nizam üçün mübarizə aparmalıdırlar. Öz aralarındakı zəifləri aradan qaldırmaq üçün ölüm-dirim döyüşləri təşkil edirlər. Luk hökumət tərəfindən casus kimi istifadə edilən Universal əsgərləri bir araya gətirən bir kilsə yaratmışdır. Onun əsas məqsədi isə “Universal əsgərlər”in beyinlərinə həkk olunmuş olan uydurma xatirələri silmək və hökumətin hiylələrini üzə çıxardaraq “Universal əsgərlər”i azad etməkdir.Lakin Con (Skott Adkins) Lukun onu öz komandasına cəlb etmək cəhdlərinə müqavimət göstərir. Luk Conu xatirələrinin saxta olduğuna inandırmağa cəhd etsə də, bu onda alınmır. Conun yalançı xatirələrini silmək istəyən Luk və onun komandası Conun evinə basqın edərək onu komaya düşənə qədər döyürlər. Lakin hücum zamanı Conun arvadı öldürülür və bunun şahidi olan Con hücumun arxasında Lukun olduğunu başa düşür.Con xəstəxanada komadan çıxanda artıq yaddaşını itirmişdi. Özünü itirdiyini hiss edən Con həyatının hissələrini bir araya gətirməkdə çətinlik çəkir.
Universal əsgər 4: Məhşər günü 3D
Universal əsgər 4: Məhşər günü 3D (Universal Soldier 4: Day of Reckoning 3D) — Con Hyamsın rejissorluğu ilə 2012-ci ildə çəkilmiş olan Amerika döyüş filmidir. Film ilk dəfə 30 noyabr 2012-ci ildə nümayiş olunmuşdur. Seriyanın üçüncü filmində sağ qalan əsgərlər Luk Deveruks (Jan-Klod Van Damm) və Endryu Skot (Dolf Lundqren) "Universal əsgərlər" tərəfindən idarə edilən yeni nizam üçün mübarizə aparmalıdırlar. Öz aralarındakı zəifləri aradan qaldırmaq üçün ölüm-dirim döyüşləri təşkil edirlər. Luk hökumət tərəfindən casus kimi istifadə edilən Universal əsgərləri bir araya gətirən bir kilsə yaratmışdır. Onun əsas məqsədi isə “Universal əsgərlər”in beyinlərinə həkk olunmuş olan uydurma xatirələri silmək və hökumətin hiylələrini üzə çıxardaraq “Universal əsgərlər”i azad etməkdir.Lakin Con (Skott Adkins) Lukun onu öz komandasına cəlb etmək cəhdlərinə müqavimət göstərir. Luk Conu xatirələrinin saxta olduğuna inandırmağa cəhd etsə də, bu onda alınmır. Conun yalançı xatirələrini silmək istəyən Luk və onun komandası Conun evinə basqın edərək onu komaya düşənə qədər döyürlər. Lakin hücum zamanı Conun arvadı öldürülür və bunun şahidi olan Con hücumun arxasında Lukun olduğunu başa düşür.Con xəstəxanada komadan çıxanda artıq yaddaşını itirmişdi. Özünü itirdiyini hiss edən Con həyatının hissələrini bir araya gətirməkdə çətinlik çəkir.

Значение слова в других словарях