GAMES-MASTER

n bədən tərbiyəsi / idman müəllimi

GAMEKEEPER
GAMING-HOUSE
OBASTAN VİKİ
Tereza Master
Tereza Master (21 sentyabr 1989) — Malavili marafonçu. Tereza Master Malavini 2016-cı ildə Yay Olimpiya Oyunlarında təmsil etdi. Tereza Master birinci dəfə Olimpiya Oyunlarına 2016-cı ildə qatıldı. O, Braziliyanın Rio-de-Janeyro şəhərində baş tutan XXXI Yay Olimpiya Oyunlarında marafon yarışlarında qüvvəsini sınadı və məsafəni 2 saat 48 dəqiqə 34 saniyəyə qət edərək 157 marafonçu sırasında 98-ci yeri tutdu.
2K Games
2K Games – ABŞ videooyun şirkəti.
Epic Games
Epic Games, Inc. baş ofisi Şimali Karolina ştatının Kari şəhərində yerləşən Amerika videooyun və proqram təminatı tərtibatçısı və yayımcısıdır. Şirkət 1991-ci ildə Tim Suini tərəfindən Potomac Computer Systems kimi təsis edilib və əvvəlcə onun ailəsinin Merilend ştatının Potomak şəhərindəki evində yerləşirdi. İlk kommersiya videooyunu olan ZZT-dən (1991) sonra şirkət 1992-ci ilin əvvəlində Epic MegaGames, Inc adını aldı və o vaxtdan vitse-prezident vəzifəsini Mark Reyn icra edir. 1999-cu ildə baş qərargahını Kariyə köçürən studiyanın adı Epic Games olaraq sadələşdirilib. Epic Games Fortnite, Unreal, Gears of War və Infinity Blade seriyaları kimi daxili istehsal videooyunlarına da dəstək verən və kommersiya məqsədli oyun mühərriki olan Unreal Engine-nin inkişaf etdiricisidir. Unreal Engine 2014-cü ildə Ginnesin Rekordlar Kitabı tərəfindən "ən uğurlu videooyun mühərriki" seçilib. Epic Games, Chair Entertainment, Psyonix, Mediatonic və Harmonix oyun tərtibatçılarına, həmçinin bulud əsaslı proqram təminatçısı Cloudgine-ə sahibdir və Sietl, İngiltərə, Berlin, Yokohama və Seulda studiyaları idarə edir.
Games TM
"GamesTM" ("games TM" kimi üslublaşdırılmışdır) — Birləşmiş Krallıq çoxformatlı videooyun jurnalı. Jurnalın məzmun konsol, portativ, kompüter və arkada oyunlarını əhatə edirdi. "GamesTM"in birinci nömrəsi 2002-ci ilin dekabrında işıq üzü görmüş və jurnal 1 noyabr 2018-ci il tarixində fəaliyyətini dayandırmışdır. == Hekayə == 2006-cı ilin yanvarında jurnalın naşiri "Highbury Entertainment" 27 milyon funt sterlinq borcla idarəyə getdikdən sonra jurnalın gələcəyi qeyri-müəyyən olmuşdur. Jurnalın 40-cı sayı heç bir nüsxə satmamış, 41-ci nömrə 26 yanvar 2006-cı ildə çıxmalı olsa da, mağazalarda görünməmişdir. Jurnalın internet saytı bağlanmış, lakin bir neçə gün sonra yenidən istifadəyə verilmişdir. 20 yanvar 2006-cı ildə "Imagine Publishing" 23 digər "Highbury" nəşro ilə birlikdə "GamesTM "i satın aldığını açıqlamışdır. 2010-cu ilin sentyabr ayında "GamesTM" jurnalın bütün zamanların ən yaxşı 100 oyunundan birini təmsil edən, hər biri 400-dən çox olmayan 100 müxtəlif üz qabığını buraxaraq 100-cü buraxılışını qeyd etmişdir "GamesTM" 2016-cı ildə "Imagine Publishing" portfeli ilə birlikdə "Future Publishing" tərəfindən satın alınmışdır. "Future" jurnalının "artıq gəlirli olmadığını" bildirmiş, onun fəaliyyətinin dayandırılacağını açıqlamışdır. Jurnalın axırıncı nömrəsi 2018-ci ilin noyabrında nəşr olunmuşdur.
Insomniac Games
Insomniac Games, Inc. (əvvəllər Xtreme Software) — ABŞ videooyun istehsalı şirkəti. Şirkət 1994-cü ildə Ted Prays tərəfindən "Xtreme Software" adı altında təsis edilmişdir və növbəti ilə adını dəyişmişdir. Şirkət ən çox Əjdaha Spayro, Retçet və Klenk kimi erkən PlayStation talismanların müəllifi, eləcə də "Resistance" franşizasının, 2014-cü ildə satışa çıxarılan "Sunset Overdrive" və 2018-ci ildə satışa çıxarılan "Spider-Man" videooyununun istehsalçısı olmaqla tanınır. Şirkətin ilk layihəsi ilk PlayStation konsolu üçün hazırlanan "Disruptor" videooyunu idi. Bu oyunun pis satmasına görə şirkət müflisləşməyə çox yaxın idi. "Insomniac Games" şirkətinin növbəti layihəsi "Spyro the Dragon" idi. Oyunun əldə etdiyi müvəffəqiyyət iki il ərzində daha iki sikvelin satışa çıxarılmasına gətirib çıxarmışdır. a successful video game that spawned two sequels within two years. "Insomniac Games" şirkəti "Sony Computer Entertainment" ilə yaxından əməkdaşlıq edirdi və korporasiya üçün iki oyun franşizası yaratmışdır – "Ratchet & Clank" və "Resistance".
Lucasfilm Games
Lucasfilm Games (əslində "LucasArts Entertainment" kimi tanınır) — "Lucasfilm" kinostudiyasının oyun studiyası. 2013-cü ilin aprel ayına qədər vəzifələri əyləncə məzmununun istehsalı və yayımlanması idi. "LucasArts" 2013-cü ilin aprel ayından etibarən "Disney"in mülkiyyətində olan oyunların yayımçısı olmuş və sonradan bağlanmışdır. 2021-ci ilin yanvarında "Lucasfilm" lisenziya sahibi kimi "Lucasfilm" franşizaları altında gələcək bütün oyunların istehsal və yayımı üçün "Lucasfilm Games" brendini bərpa etdiyini elan etmişdir. == İstinadlar == == Əlavə ədəbiyyat == Smith, Rob. Rogue Leaders: The Story of LucasArts. San Francisco, CA: Chronicle Books. 2008. ISBN 978-0-8118-6184-7. == Xarici keçidlər == Official website at the Wayback Machine (archived 1996-12-20) The Workshop – Official LucasArts Blog Lucasfilm Games MobyGames saytında.
Propaganda Games
Propaganda Games — Kanadanın Britaniya Kolumbiyasındakı Vankuver şəhərində 2005-ci ildə "Buena Vista Games" (indiki "Disney Interactive Studios") tərəfindən təsis edilən və videooyunlarının istehsalında ixtisaslaşan studiya. "Propaganda Games" 2011-ci ildə, "Tron: Evolution"un istehsalı zamanı bağlanmışdır. "Propaganda Games" studiyası "Buena Vista Games" şirkəti və "EA Canada"nın keçmiş işçiləri tərəfindən 2005-ci ilin aprel ayında yaradılmışdır. Onlar 2005-ci ilin may ayında "Turok" personajının lisenziyasını almış və 3 il sonra, 2008-ci ildə personaj barədə bir videooyun satışa çıxarmışdır. "Turok 2" adlı bir sikvel istehsal prosesində idi, ancaq ağır restrukturizasiya proqramının nəticəsində layihə dayandırılmışdır. Studiya "Tron: Evolution"un istehsalı bitdikdən və "Armada of the Damned" adlı bir "Karib dənizinin quldurları" mözvulu layihə ləğv olunduqdan sonra, 2011-ci ilin yanvar ayında "Disney" tərəfindən bağlamışdır.
Riot Games
Riot Games — mərkəzi Los-Ancelesdə yerləşən videooyun istehsalçısı. Şirkət oyunların yayımı və esports turnirlərinin təşkili ilə də məşğuldur. 2006-cı ildə Brandon Beck və Marc Merrill tərəfindən təsis edilmişdir. "Riot Games"in istehsal etdiyi nüfuzlu oyunlar "League of Legends" və "Valorant"dır. "Riot Games" 2006-cı ildə təşəbbüskar oyunçular Brandon Beck və Marc "Tryndamere" Merrill tərəfindən oyun şirkəti olmaq məqsədilə yaradılmışdır. Şirkət bu məqsədlə ilk məhsulu kimi 2009-cu ilin oktyabrında "League of Legends" oyununu istifadəyə vermişdir. 1 may 2012-ci ildə şirkət 5 milyon dollar mükafatlı Mövsüm 2 Çempionatını (Season 2 Championship) eSports turniniri elan etmişdir. Onların diqqətəlayiq təcrübəli işçiləri mövcuddur. "Warcraft 3 Defense of Ancients" (digər adı ilə Dota) keçmiş işçilərindən olan Stiv "Guinsoo" Feak, Defense of Ancients oyununun fansaytının qurucusu Stiv "Pendragon" Mescon, həmçinin də şirkətin işçi komandasının tərkibində Tom Cadwell də daxil olmaqla onlarla Blizzard heyətinin işçiləri mövcuddur.
Rockstar Games
Rockstar Games (Rockstar NYC kimi də məlumdur) — ABŞ-də yerləşən Take Two Interactive-də videooyunların yaradıcı bölməsidir. Grand Theft Auto və Manhunt seriyaları, Max Payne və Midnight Club kimi məşhur oyunların müəllifidir. Rockstar Games müxtəlif studiyalardan ibarətdir. Bəziləri[hansı?] Take Two Interactive tərəfindən alınanlardan, digərləri isə daxilində yaradılıb Rockstar Games-ə verilənlərdən ibarətdir. Take Two Interactive bir çox studiyaları Rockstar Games tərkibinə versə də bəziləri[hansı?] müstəqil qalmış və ya 2K Games-in bir bölməsi olaraq fəaliyyətə başlamışlar. Rockstar Games 1998-ci ildə Sem Hauzer, Den Hauzer, Terri Dinovan, Ceymi Kinq və Qeri Formen tərəfindən yaradılıb. Rockstar Games-in mərkəzi ofisi Brodveydə yerləşir. Buradakı ofis ictimai əlaqələrlə, marketinqdən tutmuş oyunların yaradılmasına qədər məşğul olur. Bungie, Rockstar Games üçün Oni və populyar şuter Halonu hazırlamışdır. Bungie Studios, Microsoft tərəfindən alınmazdan əvvəl "Halo", Mac və PC üçün Rockstar nəşrçi kimi buraxılmışdır.
Rokstar Games
Rockstar Games (Rockstar NYC kimi də məlumdur) — ABŞ-də yerləşən Take Two Interactive-də videooyunların yaradıcı bölməsidir. Grand Theft Auto və Manhunt seriyaları, Max Payne və Midnight Club kimi məşhur oyunların müəllifidir. Rockstar Games müxtəlif studiyalardan ibarətdir. Bəziləri[hansı?] Take Two Interactive tərəfindən alınanlardan, digərləri isə daxilində yaradılıb Rockstar Games-ə verilənlərdən ibarətdir. Take Two Interactive bir çox studiyaları Rockstar Games tərkibinə versə də bəziləri[hansı?] müstəqil qalmış və ya 2K Games-in bir bölməsi olaraq fəaliyyətə başlamışlar. Rockstar Games 1998-ci ildə Sem Hauzer, Den Hauzer, Terri Dinovan, Ceymi Kinq və Qeri Formen tərəfindən yaradılıb. Rockstar Games-in mərkəzi ofisi Brodveydə yerləşir. Buradakı ofis ictimai əlaqələrlə, marketinqdən tutmuş oyunların yaradılmasına qədər məşğul olur. Bungie, Rockstar Games üçün Oni və populyar şuter Halonu hazırlamışdır. Bungie Studios, Microsoft tərəfindən alınmazdan əvvəl "Halo", Mac və PC üçün Rockstar nəşrçi kimi buraxılmışdır.
Airtight Games
Airtight Games — 2004-cü ildə əsası qoyulmuş, Redmond, Vaşinqtonda yerləşən müstəqil Amerika video oyun inkişaf etdirmə şirkəti idi. O, FASA Studio, Will Vinton Studios və Microsoft'un keçmiş üzvlərindən ibarət idi. və bir sıra digər studiyalar və onun əsas üzvləri prezident və kreativ direktor Cim Dial, bədii rəhbər Matt Brunner və həmtəsisçi Ed Fries idi. == Tarix == Airtight Games 2004-cü ildə Xbox Crimson Skies: High Road to Revenge başlığını buraxan əsas komanda tərəfindən yaradılmışdır. Onların ilk adı 2010-cu ildə Capcom tərəfindən nəşr edilmiş və Microsoft Windows, PlayStation 3 və Xbox 360 üçün buraxılmış ``Dark Void döyüş oyunu olmuşdur. 2012-ci ildə onlar Square Enix naşiri ilə platformalar üçün Quantum Conundrum adlı puzzle oyunu buraxdılar. Bunun ardınca 2012 və 2013-cü illərdə iOS üçün iki mobil oyun və qısa müddətli oyun üçün eksklüziv başlıq kimi hazırlanmış hibrid Soul Fjord hibrid roguelike/ritm oyunu izlənildi. [[Ouya] konsolu ] və 2014-cü ildə buraxıldı. 2014-cü ilin iyun ayında onlar Square Enix tərəfindən Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 və Xbox One üçün nəşr olunan Murdered: Soul Suspect macəra və sirr oyununu buraxdılar. . Həmin ilin əvvəlində studiya 14 əməkdaşını işdən çıxardı və onun kreativ direktoru Kim Swift Amazon Game Studios-a qoşuldu.
Master of Reality
Master of Reality – İngilis heavy metal qrupu Black Sabbath-ın 1971-ci ildə çıxardığı üçüncü albomudur. Bəzən albomu ilk stauner rok albomu kimi də qiymətlənirirlər. Albom 2 milyon satandan sonra 2 platinium sertifikat almışdır. Bu albomda Toni Ayommi, ilk dəfə elektrogitarada de-tuning üsulundan istifadə etməyə başlamışdır. Bu yeni üsul, gitara tellərini daha elastik buraxaraq, 3 yarı-nota aşağısında çalmağı mümkün edirdi. Ayominin bunu tətbiqinin səbəbi sol əlindəki barmaqlarındakı problemdir. Albomun mahnı sözləri daha çox yalnızlıq, narkotika, müharibə və dini əhatə edir. Albom Billboard Pop Albums sıralamasında o dövrdə 8-ci sıraya qədər yüksəlmiş, 2003-cü ildə Rolling Stone jurnalının ən yaxşı 500 albom sıralamasında isə 298-ci sıradadır.
Master və Marqarita
Master və Marqarita (rus. Ма́стер и Маргари́та) — Mixail Bulqakov tərəfindən yazılmış, iblisin ateist Sovetlər birliyinə səfərindən bəhs edən roman. Bir çox tədqiqatçılar əsəri XX əsrin ən böyük romanlarından biri kimi dəyərləndirir və SSRİ-də azadlıqların boğulmasına qarşı yazılmış ən güclü satiralardan olduğunu qeyd edirlər. M. A. Bulqakov XX əsrin əvvəllərində "Caynaqlı mühəndis" adlı roman yazmağı düşünsə də, həmin əsəri az sonra "Master və Marqarita" adlandırır. Bu roman Bulqakovun sonuncu kitabı olur. "Master və Marqarita" əsərinin sanki özünün sonuncu əsəri olacağını duyan yazıçı onun hər səhifəsinə tükənməz fantaziyasını, başlıca fikir və ideyalarını, bir sözlə, bütün varlığını hopdurmağa çalışmışdır. Əsas məna daşıyıcısı mif olan və "roman içində roman" prinsipinin gözlənildiyi bu əsərdə mif (əslində, din tarixindən götürülmüş hadisə) süjeti müasir zaman fəsilləri ilə paralel inkişaf edir. "Master və Marqarita"da simvolik obrazlardan olan fırtına motivi bütünlüklə romanı əhatə edir və getdikcə artaraq qarşıdakı dünya dəhşətindən xəbər verir. == Tarixi == Bulqakov romanı 1928-ci ildə yazmağa başlamışdır. Belə bir mövzuda əsərin SSRİ–də uğur qazanmasının mümkünsüzlüyünü anlayan və uğurlu gələcəyə ümid etməyən yazıçı romanın ilk əlyazmasını 1930-cu ildə yandırmışdır.
Computer Games Magazine
"Computer Games Magazine" — 1988–2007-ci illərdə nəşr olunan ABŞ videooyun jurnalı. 2000-ci ilə qədər jurnal "Computer Games Strategy Plus" kimi tanınırdı və Birləşmiş Krallıqda "Games International" adı ilə təsis edilmişdir. Jurnal geniş çeşiddə oyun platformalarını və janrlarını əhatə edirdi, lakin jurnalın əsas diqqəti strategiya oyunları idi. Jurnal videooyunlar üzrə ən uzunmüddətli dövri nəşrlərdən biridir. == Başqa ölkələrdə == "Computer Games Magazine " jurnalının Yunanıstan versiyası 2000-ci ilin iyunundan iyun 2008-ci ilə qədər nəşr edilmişdir. Jurnalın cəmi 92 nömrəsi çap olunmuşdur. Jurnalın Meksika versiyası çap olunurdu. == İstinadlar == == Ədəbiyyat == Harrison Gish. Computer Games Magazine // Encyclopedia of Video Games . 1 (сборник).
Danger Close Games
DICE Los Angeles (əvvəllər DreamWorks Interactive L.L.C., EA Los Angeles və Danger Close Games) — ABŞ videooyun istehsalı şirkəti. "DICE Los Angeles" 1995-ci ilin aprel ayında "DreamWorks" və "Microsoft" şirkətləri tərəfindən təsis edilmişdir və 2013-cü ildən bəri "EA DICE" şirkətinin diviziyasıdır. 2000-ci ildə "Electronic Arts" studiyanı satın almış və onun adını "EA Los Angeles", daha sonra isə 2010-cu ildə "Danger Close Games" olaraq dəyişmişdir. 2013-cü ildə studiya baş ofisi İsveçdə yerləşən "EA DICE" şirkətinin bir diviziyası olmuş və "DICE Los Angeles" adını almışdır. Şirkət başlıca olaraq yaratdığı "Medal of Honor" və "Command & Conquer" videooyun seriyalarına görə tanınır. == Tarix == === DreamWorks Interactive (1995–2000) === "DreamWorks Interactive" şirkətinin təsis ediləcəyi 22 mart 1995-ci ildə açıqlanmışdır. 3 aprel 1995-ci ildə fəaliyyətə başlayan şirkət "DreamWorks" və "Microsoft" şirkətlərinin birgə idarə etdiyi bir müəssisə idi. Studiyaya rejissor Stiven Spilberq rəhbərlik edirdi. Spilberqin dövründə studiya çoxlu lisenziyalı videooyun buraxmışdır. "Los Angeles Times" qəzetinin redaktoru Lezli Helmin dediyinə görə, şirkətin istehsal etdiyi ilk videooyunlar olduqca müvəffəqiyyətsiz idi.
Just Games Interactive
Kung Fu Factory (əvvəllər Just Games Interactive) — ABŞ indi videooyun istehsalçısı. Şirkətin baş qərargahı Kaliforniya ştatının Los-Anceles şəhərində yerləşir. "Kung Fu Factory" şirkəti "Mortal Kombat" videooyun seriyasında üzərində işləmiş ilk üçüncü partiya istehsalçıdır. Şirkət son vaxtlar mobil oyunların istehsalı ilə məşğuldur.
New Star Games
New Star Games - videooyunları yaradan şirkət. Xüsusilə idman simulyatorları ilə əlaqəli kompüter oyunları və mobil oyunlar yaradır. Saymon Rid tərəfindən qurulub. Yanvar 2006-dan bəri oyun yaratma müddətini anlatdığı bir internet gündəliyi (bloq) vardır..
World Cyber Games
Master və Marqarita (film, 2024)
"Master və Marqarita" (rus. Мастер и Маргарита) — Mixail Bulqakovun eyni adlı romanı əsasında Mixail Lokşinin rejissorluğu ilə çəkilmiş Rusiya fentezi dram filmi. Filmdə əsas rollar Auqust Dihl, Yevgeni Tsıqanov, Yuliya Sniqir, Klas Banq, Yuri Kolokolnikov, Aleksey Rozin və Polina Auq tərəfindən canlandırılmışdır. Filmin istehsalını Rusiya Kino Fondunun dəstəyi ilə "Mars Media Entertainment", "Amedia" və "Profit" şirkətləri həyata keçirmişdir. Filmin premyerası 25 yanvar 2024-cü ildə baş tutmuşdur.
Computer and Video Games
"Computer and Video Games" (CVG) — Birləşmiş Krallıq videooyun jurnalı. Jurnal 1981-ci ilin noyabrından 2004-cü ilin oktyabrına qədər nəşr olunmuşdur. "Computer and Video Games" 1980-ci illərin əvvəllərində jurnal ev videooyunları üçün artan bazarı işıqlandıran ilk jurnallardan olmuşdur. Jurnalın internet saytı 1999-cu ildə açılmış və 2015-ci ilin fevralında bağlanmışdır. == Golden Joystick Awards == Jurnal videooyunlar sahəsində nüfuzlu mükafat olan illik "Golden Joystick Awards"ın əsas təşkilatçısı olmuşdur.
Doctor Who: The Adventure Games
Doctor Who: The Adventure Games — beş oyundan ibarət olan, «Doktor Kim» serialın əsasında yaradılmış macəra janrda videooyun seriyası.