log
Logarithmentafel
OBASTAN VİKİ
Log Horizon
Log Horizon (ログ・ホライズン, Rogu Horaizun, azərb. Üfüq qeydi‎) — Kazuhiro Haranın rəssamlığı ilə Mamare Tono tərəfindən yazılan Yaponiya roman seriyası. 2011-ci ildən Enterbrain nəşriyyatı tərəfindən Yaponiyada nəşr olunur. Yen Press 2015-ci ildən romanın ingilis dilinə tərcümə edilmiş versiyasını çap edir. Roman seriyası strategiyaçı Şiroe və dostlarının "Elder Tale" adlı MMPORG-da ilişib qalmasından bəhs edir. Roman seriyası əsasında dörd manqa adaptasiyası və yan hekayələr hazırlanmışdır. Anime serialı adaptasiyası da çəkilmişdir. Birinci mövsümü 5 oktyabr 2013-cü ildən 22 mart 2014-cü ilə kimi, ikinci mövsümü isə 4 oktyabr 2014-cü ildən 28 mart 2015-ci ilə kimi NHK E kanalı vasitəsilə yayımlanmışdır. 11-ci genişləndirmə paketinin əlavə olunmasından virtual reallığa malik kütləvi çoxoyunçulu onlayn oyun "Elder Tale" (エルダー・テイル, Erudā Teiru, azərb. "Böyük nağıl"‎) qlobal uğur əldə edir və oyunu oynayan istifadəçilərin sayı milyonları keçir.
Log idarəetməsi
Loq idarəetməsi — böyük həcmli kompüter loqlarını idarə etmək üçündür. Həmçinin başqa adla audit izlənilməsi, hadisə loqları və s kimi tanınır. Loq idarə edilməsi aşağıdakı konsepsiyaları əhatə edir: Loqların toplanması Mərkəzləşdirilmə Uzun müddətli saxlanma Loq dönməsi Loqların analizi Loqların axtarışı və hesabatının hazırlanması Böyük həcmli loqları analiz edərkən aşağıdakı çətinlikərlə üzləşmək mümkündür: Çox böyük həcmli loqlar (böyük şirkətlər üçün gün ərzində 100 GB-a qədər); Loq formatındakı müxtəlifliklər; Sənədləşdirilməmiş şəxsi loqlar (bu analiz prosesini əngəlləyir); Müxtəlif loqlarda yanlışlıqların olması (icazəsiz zorla daxil olma); Loq idarəetməsinin userləri özlərinin şəxsi loq-idarə etmə alətlərini yarada bilərlər. Loq idarə etməsi qarışıq bir proses olub müəssisələrin hər zaman səhlənkar yanaşdıqları bir sahədir. Loqa tərif verərkən bir sıra təkliflər irəli sürülüb. Loq saytların və ya hər hansı tətbiqi proqramların informasiya mübadiləsini və userlərin daxil olmasını göstərən bir prosesdir. Audit prosesində isə toplanmış məlumatlar saxlanılır, icazə sxemləri tərəfindən qorunur və həmişə istifadəçiyə funksional tələblə bağlıdır. Loq prosesi proqramların və saytların daha yaxşı fəaliyyət göstərməsi üçün texniki informasiyaları özündə cəmləyir. Rapor edilmiş buqların həqiqətənmi buq olduğunun yoxlanılmasında Analiz etmək və buqları aradan qaldırmaq üçün Proqramın hazırlanmasında yeni funksionallıqların test edilməsi hazır vəziyyətə gətirmənin prosesləri Hər hansi bir idarə Loq idarə edilməsi alətini hazırlayərkən aşağıdakı səviyyələrdən istifadə edə bilər İlkin səviyyədə müəssisə bir neçə loq analizlərindən istifadə edərək loqları analiz edir və təhlükəsizlik baxımından araşdırır. Məqsəd müəsisəyə ola biləcək mümkün hücumların nümunəsi aşkarlamaqdır Müəssisələr loqlardan istifadə edərək bütün gizli datalara nəzarət edir və təhlükəsizlik baxımından gizli olan hər bir datalara olan girişi aşkarlaya bilirlər Yetkinliyin sonrakı mərhələsində, loq analitik enterprise səviyyəsində systemin performansını və mümkünlüyünü izləyə bilir – xüsusi ilə informasiyanın-varlığını yoxlayır.
Logan Grove
Qambolun heyrətamiz dünyası (ing. The Amazing World of Gumball) — Ben Bokle(en) tərəfindən yaradılmış cizgi serialı. Serialda Kaliforniyanın uydurma şəhəri Elmorda yaşayan 12 yaşlı insanabənzər mavi pişik Qambol Uotterson və ögey qardaşı qızıl balıq Darvin Uottersonun sərgüzəştlərindən bəhs olunur. Serial 3 may 2011-ci ildən etibarən Cartoon Network telekanalında yayımlanır. Serialın yaradıcısı Ben Bokle yeni televiziya şousu hazırlamaq istəyirdi. Beləliklə o, ailə və məktəbdə keçən əyləncəli cizgi serialı ideyasını Cartoon Network telekanalına təqdim etdi. Onlar bu ideyanı çox bəyəndilər və layihə üzərində işləməyə başladılar. Cizgi serial "Cartoon Network Studios Europe(en)", "Boulder Media(en)" və "Studio Soi" animasiya studiyalarının iştirakı ilə hazırlandı. Cizgi serial müxtəlif animasiya üslublarından istifadə edilərək hazırlanmışdır. Səhnələrin əksəriyyəti kuklalar, kompüter animasiyası, stop-motion, real kadrlar və s.
Loganiaceae
Loqaniyakimilər (lat. Loganiaceae) — ikiləpəlilərin acıçiçəkkimilər dəstəsinə aid bitki fəsiləsi.
Logfia
Logfia (lat. Logfia) — astraçiçəklilər sırasının mürəkkəbçiçəklilər fəsiləsinə aid bitki cinsi. Logfia arizonica (A.Gray) Holub Logfia filaginoides (Hook. & Arn.) Morefield Logfia minima (Sm.) Dumort. Logfia paradoxa (Wagenitz) Anderb.
Login
Login — kompüter sistemi istifadəçisinin qeydiyyat adı. Login — kompüter sistemi istifadəçisinin qeydiyyat adı və şəxsi parolunu göstərməklə idenfikasiyası və sistemə daxil olma imkanı.
Logistika
Logistika – məhsulun, əmtəənin, servisin müştərinin tələbatını ödəmək üçün hər hansı başlanğıc nöqtədən istehlak nöqtəsinə qədər olan hərəkətinin idarə edilməsi prosesinə deyilir. Logistika anlayışına nəqliyyat, xidmət, anbar, materialların komplektləşdirilməsi və hərəkət xəttinin təhlükəsizliyi haqqında informasiyalar da daxildir. Logistika əmtəənin sıradan çıxdıqda məhv edilməsi məsələləri ilə də məşğul olur. Bütün texnologiya xəttinin modelləşdirilməsi, analiz edilməsi, optimal yolunun tapılması da diqqətdə saxlanılır.. Logistika sözünün etimalogiyası bir mənalı deyil. Beləki qədim yunan dilində logos-idrak, log-təffəkür, logismos-fikir hesablama planı, loqo-müzakirə etmək, logistika-hesablamaların praktik aparılma mədəniyyəti kimi mənalarını bildirir. Antik dövrdə logistika ərzaqları, təchizatçıları nəqletmə və yerdəyişmə mənasını daşıyırdı və o dövr üçün riyaziyyat hesablama alqoritmləri məcmusu başa düşülürdü. Qədim Romada logistiklər legionerlərin yemək və yatacaq yerlərinin təşkili ilə məşğul olurdular. Qədim Yunanıstanda Afinanın maliyyə işlərini aparan dövlət qulluqçularının idarələri logisteriya adlanırdı. Arximed yaşadığı dövrdə cəmi 10 nəfər logistik olduğunu öz əsərlərində qeyd edirdi.
Logistika və Nəqliyyat Akademiyası (Qazaxıstan)
Logistika və Nəqliyyat Akademiyası (LvNA) — nəqliyyat və rabitə sənayesi üçün mütəxəssis hazırlamaqda ixtisaslaşmış Almatı şəhərində yerləşən bir texniki ali təhsil müəssisəsi. 2021-ci ilə qədər — Muxammedjan Tınışbayev adına Qazaxıstan Nəqliyyat və Kommunikasiya Akademiyası (KazATK). KazATK-nın tarixi 1931-ci ildə başlayır, Almatıda, Türksib Müdirliyinin nəzdində, Daşkənddə yerləşən Orta Asiya Dəmiryol Mühəndisləri İnstitutunun əmri ilə 1967-ci ildə bir filiala çevrilən bir təlim və məsləhət Daşkənd Nəqliyyat Mühəndisləri İnstitutunun (DNMİ) mərkəzi açıldı. . 20 may 1976-cı ildə bu filialın bazasında Almatı Dəmiryol Mühəndisləri İnstitutu (ALİİT) yaradıldı. 1 yanvar 1991-ci ildə Ust-Kamenogorsk Tikinti və Yol İnstitutunun Almatı filialının əsasında Almatı Avtomobil və Yol İnstitutu (AADI) quruldu. 7 May 1996-cı ildə iki Almatı nəqliyyat ali təhsil müəssisəsi — Almatı Dəmiryol Mühəndisləri İnstitutu və Almatı Avtomobil və Yol İnstitutu əsasında - nəqliyyat sənayesi üçün genişləndirilmiş bir ali təhsil ocağı - Qazaxıstan Akademiyası quruldu Nəqliyyat və Kommunikasiya (KazATK) [bir]. 23 May 2000-ci ildə KazATK Sankt-Peterburqdakı I Aleksandr adına İmperator Dəmiryol Mühəndisləri İnstitutunun məzunu, ilk qazax dəmiryolu mühəndisi, böyük ictimai və siyasi xadim Muhammedzhan Tynyshpaev (1879-1938) adını daşıyırdı. , Türküstanın layihə inkişaf etdiricilərindən və inşaatçılarından biri. Sibir Dəmir Yolu (Türksib). Elə həmin il "Qazaxıstan Nəqliyyat və Kommunikasiya Akademiyasının Bülleteni" elmi jurnalı nəşr olundu.
Logo
Logo – çox zaman uşaqlara proqramlaşdırmanı öyrətmək üçün istifadə olunan, ilkin olaraq 1968-ci ildə Massaçusets Texnologiya İnstitutunda (ABŞ) Seymur Papert (Seymour Papert) tərəfindən işlənib hazırlanmış proqramlaşdırma dili. LOQO-da xüsusi komandalar icraçısı – Bağa nəzərdə tutulub. Canlı tısbağa qum üzərində hərəkət edərkən iz qoyduğu kimi, Bağa da yerini dəyişən zaman iz qoya bilər; onun bu bacarığından ekranda fiqurlar çəkmək üçün istifadə olunur. Bağanın davaranışını müşahidə etməklə verilən hər bir komandanın mənasını asanca görmək olar. Bununla da təkcə proqramlaşdırma dilinin vasitələrini deyil, həm də alqoritmləşdirməni asanca öyrənmək olar. Bağa "obyekt-fikir" əlaqəsini təmin edir ki (əvvəlcə döşəmədə sürünən mexaniki tısbağa, sonra isə kompüterin ekranında onun şərti görüntüsündən istifadə olunurdu), bu da LOGO dilinə gözəllik və cazibədarlıq verir. Bağa çox mühüm keyfiyyətə malikdir: onun "istiqaməti" var ki, bu da özünü onunla eyniləşdirməyə və proqramın işinin əsas məntiqini asanca başa düşməyə imkan verir. İlkin komandalar çox sadədir: onlar Bağanın neçə addım və məhz hansı istiqamətə (irəli, sağa, sola, geri) yerini dəyişməyi göstərir. Bağaya "hərəkət etməyi", yaxud "düşünməyi" öyrətmək, öz hərəkət və fikirlərini anlamağa vadar edir, buna görə də proqramlaşdırmanı öyrənmə prosesi daha səmərəli olur. Loqo genişlənəbilən dildir; yəni proqramlar mövcud olan deyimlərə əsaslanaraq təyin olunmuş deyimlərdən qurulur.
Vadims Logins
Vadims Logins (d. 30.12.1981, Rezekne, Latviya SSR, SSRİ) – Latviya futbolçusu. Almaniyanın Lokomotiv Leypsiq klubunun üzvüdür. Karyerasına Rezekne şəhərinin eyniadlı komandasında başlayıb və 16 oyun keçirib. 2000-ci ildə Dinaburqa transfer olunub. 4 il ərzində 69 dəfə meydana çıxıb və üç dəfə rəqib qapıçıları məyus edib. 2005-ci ildə Ventspils klubuna keçib. Bu komandanda 7 oyun keçirəndən sonra 2006-cı ildə yenidən Dinaburqa qayıdıb. İndiyə qədər 46 dəfə forma geyinib. 2005-ci ildə bir dəfə Latviya millisinə dəvət olunub.
Loggia del Bigallo
Biznes logistika
Biznes logistikası — Biznes logistikasının təriflərindən biri "doğru məhsulun lazımi miqdarda və lazımi yerdə, lazımi qiymətə və lazımi vəziyyətdə düzgün müştəriyə çatdırılmasından" danışır. Biznes logistikası bütün sənaye sektorlarını özündə birləşdirir və layihənin həyat dövrlərinin, tədarük zəncirlərinin və nəticədə əldə edilən səmərəliliyin nəticəsini idarə etməyi hədəfləyir. Biznes logistikası termini 1960-cı illərdən başlayaraq getdikcə qloballaşan təchizat zəncirində müəssisələrin materiallarla təchiz edilməsi və məhsulların göndərilməsinin mürəkkəbliyi səbəbindən inkişaf etmişdir və bu, təchizat zənciri logistikası adlanan mütəxəssislərin çağırılmasına səbəb olmuşdur. Biznesdə logistikanın mənşə nöqtəsindən istehlak nöqtəsinə qədər materialların axını və saxlanmasını əhatə edən daxili fokus (daxil olan logistika) və ya xarici fokus ola bilər (bax. təchizat zəncirinin idarə edilməsi). İxtisaslı logistikanın əsas funksiyalarına inventarların idarə edilməsi, satınalma, daşınma, anbar, məsləhət və bu fəaliyyətlərin təşkili və planlaşdırılması daxildir. Logistlər təşkilatdakı resursları əlaqələndirmək üçün bu funksiyaların hər biri üzrə peşəkar bilikləri birləşdirirlər. Logistikanın iki əsas fərqli forması var: biri nəqliyyat əlaqələri və saxlama qovşaqları şəbəkəsi vasitəsilə davamlı material axınını optimallaşdırır, digəri isə hansısa layihəni həyata keçirmək üçün resursların ardıcıllığını əlaqələndirir (məsələn, anbarın yenidən qurulması). Distribyutor şəbəkəsi istehlakçı və ya sənaye mallarını istehsalçılardan istifadəçiyə çatdırmaq üçün bir neçə vasitəçi tələb edir. Vasitəçilər paylama zamanı məhsulların xərclərini qeyd edərdilər, lakin istehsalçılara nisbətən daha az nəqliyyat xərcləri təmin etməklə istifadəçilərə fayda verirlər.
Hərbi logitika
Hərbi logistika
Hərbi logistika — Hərbi logistika hərbi qüvvələrin hərəkətini, təchizatını və saxlanmasını planlaşdırmaq və icra etmək intizamıdır. Ən geniş mənada bunlar aşağıdakılarla məşğul olan aspektlər və ya hərbi əməliyyatlardır: Materialın dizaynı, inkişafı, əldə edilməsi, saxlanması, paylanması, boşaldılması və atılması. Kadrların köçürülməsi. Obyektlərin alınması və ya tikintisi, saxlanması, istismarı və ləğvi. Xidmətlərin alınması və ya göstərilməsi. Tibbi və səhiyyə dəstəyi. Tarixçi James A. Huston hərbi logistika üçün on altı prinsip təklif etdi: Ekvivalentlik: Strategiya, taktika və logistika hərbi sənət və elmin ayrılmaz və bir-biri ilə əlaqəli aspektləridir. Maddi prioritet: Materialın səfərbər edilməsi şəxsi heyətdən, maddi-texniki təchizat bölmələrinin təminatı isə döyüş bölmələrindən əvvəl olmalıdır. İrəli zərbə: Təchizatın hərəkəti arxadan gəlməlidir və döyüş bölmələrinin komandirləri maddi-texniki təfərrüatlarla məşğul olmalı və logistika nəzarətini saxlamamalıdır. Mobillik: Logistika əməliyyatları dəstəkləmək üçün həm döyüşçü, həm də logistika bölmələrinin sürətli hərəkətini asanlaşdırmalıdır.
Logo (proqramlaşdırma dili)
Logo – çox zaman uşaqlara proqramlaşdırmanı öyrətmək üçün istifadə olunan, ilkin olaraq 1968-ci ildə Massaçusets Texnologiya İnstitutunda (ABŞ) Seymur Papert (Seymour Papert) tərəfindən işlənib hazırlanmış proqramlaşdırma dili. LOQO-da xüsusi komandalar icraçısı – Bağa nəzərdə tutulub. Canlı tısbağa qum üzərində hərəkət edərkən iz qoyduğu kimi, Bağa da yerini dəyişən zaman iz qoya bilər; onun bu bacarığından ekranda fiqurlar çəkmək üçün istifadə olunur. Bağanın davaranışını müşahidə etməklə verilən hər bir komandanın mənasını asanca görmək olar. Bununla da təkcə proqramlaşdırma dilinin vasitələrini deyil, həm də alqoritmləşdirməni asanca öyrənmək olar. Bağa "obyekt-fikir" əlaqəsini təmin edir ki (əvvəlcə döşəmədə sürünən mexaniki tısbağa, sonra isə kompüterin ekranında onun şərti görüntüsündən istifadə olunurdu), bu da LOGO dilinə gözəllik və cazibədarlıq verir. Bağa çox mühüm keyfiyyətə malikdir: onun "istiqaməti" var ki, bu da özünü onunla eyniləşdirməyə və proqramın işinin əsas məntiqini asanca başa düşməyə imkan verir. İlkin komandalar çox sadədir: onlar Bağanın neçə addım və məhz hansı istiqamətə (irəli, sağa, sola, geri) yerini dəyişməyi göstərir. Bağaya "hərəkət etməyi", yaxud "düşünməyi" öyrətmək, öz hərəkət və fikirlərini anlamağa vadar edir, buna görə də proqramlaşdırmanı öyrənmə prosesi daha səmərəli olur. Loqo genişlənəbilən dildir; yəni proqramlar mövcud olan deyimlərə əsaslanaraq təyin olunmuş deyimlərdən qurulur.

Значение слова в других словарях