cəhənnəmin yeddinci təbəqəsidir (Quran, 101: 8-11). Burada inanmadıqları halda özlərini inanmış kimi göstərən münafiqlər (II) və müsəlman olandan sonr
qəbz və bəst üzərində yüksələn sufi hallarıdır. Heybət sayğı və qorxu duyğularını üzə çıxararaq qəbzin üzərində yüksəlir
hər ayın müəyyən günlərində qadından axan qandır. Qədim mədəniyyətlərdə qadınlar bu durumlarda olarkən kirlənmiş hesab edilirdilər
Məhəmməd peyğəmbərin səhabələrindən bir qisminin qureyşlilərin təqiblərdən qurtulmaq üçün Həbəşistana köçməsidir
dülgər Həbib, Əshabül-Qaryə xalqından olan mömin bir insan olmuşdur. O, xalqını Allahın elçilərini tanımağa dəvət etmişdir
müəyyən vaxtda ziyarət məqsədi ilə Məkkəyə gedərək orada Ərəfatda olmaq, sonra Kəbəyə gedib onu təvaf etməkdir
İbrahim peyğəmbərin xanımı, böyük oğlu İsmailin isə anası olmuşdur. Rəvayətlərə görə İbrahim peyğəmbərlə onun birinci həyat yoldaşı Sara Babildən Misi
Kəbə divarlarının birində yerdən yarım metr hündürlükdə yerləşmiş, uzunluğu otuz santimetrə yaxın olan yumurtaya bənzər bir qara daşdır
Quran və hədislərdə adları çəkilmiş günahlara qarşı tətbiq edilən cəzalardır. Quran və hədislərdə bəzi günahları törədənlərə qarşı tətbiq edilən cəzal
insanlar və heyvanlardan ayrılan təbii ifrazatlardır. Bunlar eyni zamanda insandan ayrılan sidik, nəcis, məni (sperma) (bəzi məzhəblərdə sperma murdar
Məhəmməd peyğəmbərin yazılı və ya şifahi rəvayət olunmuş sözləri və əməlləridir. Bu baxımdan “hədis” sözü “sünnə” (peyğəmbərin yolu) sözü ilə eyni mən
fiqhdə hər hansı bir şeyin başqa bir adama qarşılıqsız bağışlanmasıdır. Hədiyyənin şərti onun təklif edilməsi və alınmasıdır
Məhəmməd peyğəmbərin xanımlarından biri və Ömər ibn Xəttabın qızı olmuşdur. Məhəmmədin peyğəmbərliyindən təxminən beş il öncə doğulmuşdur, İslama atas
Tanrının yaradılan şeylərdə, xüsusən də imamlarda təcəlli etməsinə inanan İsmaili təriqətlərindən biri olmuşlar
(3/625-ci ildə həlak olmuşdur) – Məhəmməd peyğəmbərin kiçik əmisi, süd qardaşı və ən yaxın səhabələrindən biri olmuşdur
fiqhi məzhəblərdən biridir. Bu məzhəbin adı və yaranması Əhməd ibn Hənbəllə və onun fəaliyyəti ilə bağlıdır
fiqhi məzhəblərdən biridir. Bu məktəbin adı və yaranması Əbu Hənifə ilə bağlıdır. Daha sonra onun davamçıları onun elmi irsini toplayaraq sistemləşdir
ən qədim şəhərlərdən biri olmuşdur. Miladdan öncə III minillikdən miladi VII yüzilliyə qədər Assuriyanın əyalət paytaxtı olmuşdur
(21/641 – 110/728) – tanınmış təfsir, hədis və fiqh alimi olmuşdur. Tam adı Əbu Səid Həsən ibn Yəsər əl- Bəsri olmuşdur
möhkəm inancları ilə seçilən ravilərdən alınmış hədislərdir. Onlarda heç bir çatışmazlıq olmamalıdır
(3/625 – 50/669) – Məhəmməd peyğəmbərin böyük nəvəsi, Əli və Fatimənin oğlu olmuşdur. Atası Əli xəlifə olduqda Cəməl və Süffeyn döyüşlərində vuruşmuşd
(62/682-ci ildə vəfat etmişdir) – Məhəmməd peyğəmbərin səhabələrindən biri olmuşdur. İstedadlı bir şair kimi peyğəmbər və müsəlmanların yanında mövqe
ölmüş insanların axirətdə dirilərək mühakimə edilmək üçün bir yerdə yığışmasıdır. Rəvayətlərə görə bütün canlılar qiyamətdən sonra yenidən diriləcək v
xristian rəvayətinə görə İsanın 12 davamçısına verilən addır. Adətən cəm şəklində həvariyyun şəklində işlədilir
ilk insan, Adəmin həyat yoldaşı, bütün insanların anası olmuşdur. Həvva Adəm cənnətdə yatarkən sol qabırğasından alınan bir sümükdən yaradılmışdır
öz vətənlərindən dini inanclarına görə təqiblərə məruz qalan insanların başqa yerə köçməsidir. Hicrət niyyət etməklə başlayar
miladi 622-ci ildə Məhəmməd peyğəmbərin Məkkədən Mədinəyə hicrəti ilə başlayan müsəlman təqvimi belə adlanır
təxminən 18 iyul 622-ci il tarixindən başlayır. Hicri ayında 29,5 gün vardır. Buna görə də, rahatlıq üçün cüt saylı aylar 29, tək saylılar isə 30 günd
ədalət naminə Məkkədə heç bir insanın mənliyinin alçaldılmasına yol verməmək, cəmiyyətdə ədalətin qorunması üçün anlaşmaya gələn insanlar olmuşdurlar
ən nüfuzlu Məkkə xanımlarından biri olmuşdur. O, Məkkə başçısı Əbu Süfyanın xanımı, birinci Əməvi xəlifəsi olmuş Müaviyənin anası idi
dünyanın bir çox ölkələrində gizli və ya açıq fəaliyyət göstərən İslam qurtuluş partiyasıdır. Təhrirçilərin məqsədi müsəlmanları Xilafəti yaratmaqla İ
Şərqi Hədrəməutda Əl-Əhqaf adlı yerdə yaşamış, Yəmənin Ad qəbiləsinə göndərilmiş peyğəmbərlərdən biri olmuşdur (Quran, 46: 21)
arvadı öz ərinə haram edən boşanmadır. Bu boşanmadan sonra qadın öz keçmiş ərinə yalnız başqa kişiyə ərə gedib və boşandıqdan sonra (ya da onun ölümün
ilk baxışdan heç bir məna daşımayan, mənaları yalnız Allah tərəfindən bilinən hərf və ya hərfi birləşmələrdir
məkkəlilərin qədim dövrlərdə tapındıqları baş tanrı olmuşdur. Hübəlin bütü Kəbədə yerləşdirilmişdir. Şəhərə Hüzəə qəbiləsi başçılıq edən zaman onlarda
bir hökmün doğruluğunu sübut etmək və ya hər hansı bir problemə qalib gəlmək məqsədilə irəli sürülən dəlildir
Məkkədən 17 km uzaqda yerləşən bir bölgədir. Hicrətin 6-cı ilində orada Məhəmməd peyğəmbərlə qureyşlilərin təmsilçisi olmuş Süheyl ibn Əmir arasında s
(4/626 – 61/680) – Əli ibn Əbu Talib və Fatimənin oğlu olmuşdur. Əməvi xəlifəsi Müaviyə ibn Əbu Süfyanın (60/680) ölümünə qədər Hüseyn Xilafətin siyas
35/656-cı ildə vəfat etmişdir) – Məhəmməd peyğəmbərin səhabələrindən biri olmuşdur. Onun əsli Məkkədən olsa da, Mədinədə doğulmuşdur
(21/642-ci ildə vəfat etmişdir) – tanınmış ordu sərkərdəsi olmuşdur. Məhzumilərdən olan Xalid Məkkədə doğulmuşdur
İslamdan ayrılmış ilk məzhəblərdən birinin ardıcıllarıdırlar. Onların çoxu əsrlər boyu aşırı, barışmaz yol tutaraq başqa müsəlmanlarla mübarizə aparmı
məscidlərdə xütbə oxuyan din xadimidir. Xütbədən əvvəl o, minbərin yanında durur və minbərə çıxdıqdan sonra isə üzünü insanlara çevirir
Məhəmməd peyğəmbərin birinci xanımı olmuşdur. Qüreyşlilərdən olan Xədicə Məhəmməd peyğəmbərin həyatında müstəsna rol oynamışdır
Məhəmməd peyğəmbərdən sonra İslam dövlətinin dünyəvi və dini başçısı, həm də idarəçisidir. Xəlifə Məhəmməd peyğəmbərin təmsilçisi, Allahın yer üzündək
sufilikdə təriqət şeyxinin göstərişi ilə müridin təkkədə müəyyən vaxt təklikdə qalmasıdır. Bu adət təriqətə yeni gəlmiş müridlər üçün bir qədər sonra
sufi təriqətlərindən birinin davamçılarıdırlar. Bu təriqətin adı Əbu Abdullah Siracəddin Ömər ibn Əqmələddin Xəlvətiyə (800/1397-ci ildə vəfat etmişdi
Quranda qeyd edilən şərab növüdür. Tərkibində alkol olan sərxoşedici maddədir. Müsəlman fəqihlərinin əksəriyyətinə görə içkilərin içilməsi və ya daxil
xarici basqınlarından qorunmaq üçün şəhərin, kəndin və qalaların ətrafında qazılan uzun və dərin çuxurlardır
torpağın istifadə edilməsinə görə ödənilən vergi növüdür. İslam tarixinin ilk dövrlərində müsəlmanlar apardıqları savaşlar nəticəsində yeni əraziləri
Mədinə qəbilələrindən biri olmuşdur. İslamdan öncə onlar Mənata (büt) tapınırdılar. Onlar İslamı qəbul etdikdən sonra ənsarlardan olmuşdurlar