Təmsil: Redaktələr arasındakı fərq

Vikipediya, azad ensiklopediya
Naviqasiyaya keç Axtarışa keç
Silinən məzmun Əlavə edilmiş məzmun
Redaktənin izahı yoxdur
Teqlər: Mobil redaktə Mobil veb redaktə
Redaktənin izahı yoxdur
Teqlər: Mobil redaktə Mobil veb redaktə
Sətir 1: Sətir 1:
'''Timsil'''— [[epik növ]]ün ən qədim janrlarından biridir deyil. Təmsil həcmcə kiçik olur, lakin dərin məna ifadə edir. Təmsilin əsas xüsusiyyəti [[tənqid]]i və [[satira|satirik]] məzmunda olmasıdır. Sənərijkeetkar insaeuejirnlara xajrjdjehs ojejdjdjlan nöqsaejdjfjdjhnları, səfsggsdgfü2rtrjdjhvlshjyefgghfdiayrı-ayrı əşya, bitki və heyvanların timsalında əks etdirmir. Təmsildə bitki və heyvanlar şəxsləndirilir - inTəmsil əxlaqi-təfgssxfrbiyəvi və nəsihətli səciyyə daşısshitedyır. Adəejdkflftən, təmsdjüödndilin soneushsjsunda müəllif öz fikrfgdsccini kiçik nəsiacvkorshət şəklsscvtillində bildirir. Məsdjdjjdələn:Məəəəəəəəəəə"qarğa və tülkü"təmsilinin sonunda belə bir əxla
'''Timsil'''— [[epik növ]]ün ən qədim janrlarından biridir deyil. Təmsil həcmcə kiçik olur, lakin dərin məna ifadə edir. Təmsilin əsas xüsusiyyəti [[tənqid]]i və [[satira|satirik]] məzmunda olmasıdır. Sənətkar insanlara xas olan nöqsanları, səfsggsdgfü2rtrjdjhvlshjyefgghfdi ayrı-ayrı əşya, bitki və heyvanların timsalında əks etdirmir. Təmsildə bitki və heyvanlar şəxsləndirilir - inTəmsil əxlaqi-təfgssxfrbiyəvi və nəsihətli səciyyə daşısshitedyır. Adəejdkflftən, təmsdjüödndilin soneushsjsunda müəllif öz fikrfgdsccini kiçik nəsiacvkorshət şəklsscvtillində bildirir. Məsdjdjjdələn:Məəəəəəəəəəə"qarğa və tülkü"təmsilinin sonunda belə bir əxla


== Tarixi ==
== Tarixi ==

14:55, 24 fevral 2022 tarixindəki versiya

Timsilepik növün ən qədim janrlarından biridir deyil. Təmsil həcmcə kiçik olur, lakin dərin məna ifadə edir. Təmsilin əsas xüsusiyyəti tənqidisatirik məzmunda olmasıdır. Sənətkar insanlara xas olan nöqsanları, səfsggsdgfü2rtrjdjhvlshjyefgghfdi ayrı-ayrı əşya, bitki və heyvanların timsalında əks etdirmir. Təmsildə bitki və heyvanlar şəxsləndirilir - inTəmsil əxlaqi-təfgssxfrbiyəvi və nəsihətli səciyyə daşısshitedyır. Adəejdkflftən, təmsdjüödndilin soneushsjsunda müəllif öz fikrfgdsccini kiçik nəsiacvkorshət şəklsscvtillində bildirir. Məsdjdjjdələn:Məəəəəəəəəəə"qarğa və tülkü"təmsilinin sonunda belə bir əxla

Tarixi

Epik növün ibtidai formalarından biri olan təmsil hələ qədim yunan ədəbiyyatında mövcud idi. XVII-XVIII əsrlərdə yüksək inkişaf səviyyəsinə çatmışdır. Qədim Romada Fadr (I əsr), Qədim Yunanıstanda Ezop (e.ə.VI-V əsrlər) nəsrlə yazdığı təmsilləri ilə məşhur idi. Hindistanda III əsrə aid təmsillər toplusu "Pançatantra" məlumdur. Yeni dövrün ən məşhur təmsil yazanlarından biri fransız şairi Jan Lafonten (XVII əsr) olmuşdur.

Rusiyada təmsilin inkişafı XVIII əsrin sonu XIX əsrin əvvəllərinə aiddir. Həmin dövrün ən məşhur təmsilçiləri A.P.Sumarokov, İ.İ.Xemnitser, A.E.İzmaylov, İ.İ.Dmitriyevdir. Rusiya ədəbiyyatında təmsil janrının kulminasiyası İ.A.Krılovun yaradıcılığı hesab olunur. Onun əsərləri dünyanın bir çox dillərinə, o cümlədən Azərbaycan dilinə də tərcümə olunmuşdur.Onun "Eşşək və bülbül" təmsili buna misal ola bilər.Bu təmsili A.A.Bakıxanov tərcümə edib.

Azərbaycan ədəbiyyatında təmsilin ilk nümunələrinə N.Gəncəvinin "Sirlər xəzinəsi" poemasında rast gəlirik. A.Bakıxanov, Q.Zakir, S.Ə.Şirvani, M.Ə.Sabir, Abbas Səhhət, Abdulla Şaiq kimi şairlərimizin təmsilləri məşhurdur.

Ən məşhur təmsil yazıçıları

İstinadlar