False Acceptance Rate (FAR)

Səhv qəbul əmsalı – biometrik sistemin qanuni istifadəçini səhv tanıması və ya basqasının adını mənimsəyən şəxsi sistemə buraxması ehtimalı. Bu əmsal hesablanarkən güman edilir ki, basqasının adını mənimsəyən şəxs passiv cəhdlər edir.
Fake sector
False negative
OBASTAN VİKİ
Adaptive Multi-Rate
AMR (Adaptive multi rate) — dəyişən sürətli kodlaşdırma. Danışıq diapazonundakı tezliklərin xüsusi olaraq nəzərdə tutulmuş siqnal səs fayllarının kodlaşdırılma standartı. ETSI (European Telecommunications Standards Institute) standartı. AMR - böyük həcmli şəbəkələrdə nitqin ötürülməsini təmin edir. AMR nitq kodlaşdırma/dekodlaşdırması müxtəlif tezlik sürət dəstlərinə malikdir. Şəraitdən və ya şəbəkənin yükləməsindən asılı olaraq müxtəlif rejimlərə keçməyə imkan verir. İstənilən şəraitdə səsin təmiz ötürülməsini təmin edir. Aşağıda AMR kodekinin 14 rejimi göstərilmişdir, onlardan 8-ində tam sürət tam mümkündür (full rate, FR) və 6-sında tam sürətli kanal mövcuddur (half rate, HR): AMR-NB (Adaptive multi rate narrow band) — AMR-in ensiz zolaqlı variantı olan səsli kodek. 4,5-12,2 kbit/san-ə qədər məlumat axınının sürət dəyişkənliyinə imkan verir. AMR-WB (Adaptive multi rate wide band) — AMR-ın genişzolaqlı variantı.
Far Cry 2
Far Cry 2 — 2008-ci ildə Ubisoft Montreal tərəfindən hazırlanmış və Ubisoft tərəfindən Microsoft Windows, PlayStation 3 və Xbox 360 üçün nəşr edilmiş birinci şəxs atıcı oyundur. Gameloft tərəfindən hazırlanmış və nəşr edilmiş mobil telefonlar üçün verisyası da mövcuddur. Bu, Far Cry seriyasındakı ikinci əsas girişdir. Vətəndaş müharibəsinə qərq olmuş qondarma Afrika ölkəsində keçən hekayə münaqişəni alovlandıran silah taciri Jackal'ı öldürmək tapşırığı almış muzdlu əsgərdən bəhs edir. Oyunçu sağlamlıqlarını və avadanlıqlarını idarə edərkən Buddys adlı qruplar və müttəfiqlər üçün tapşırıqları tamamlayaraq açıq dünyanı gəzir. Rəqabətli multiplayer rejimi oyunçulara komandalarda və ya fərdi şəkildə mübarizə aparmağa imkan verir. Oynana bilən personaj doqquz mövcud muzdludan ibarət bir hovuzdan seçilir; Qalan səkkiz və bəzi başqa oynanmayan muzdlu personajlar oyun başlayanda dünyaya paylanır. Ətraf mühit səhradan savanna və meşəyə qədər müxtəlif əraziləri əhatə edir. Muzdlu hərbçinin tapançalar, hücum tüfəngləri, raketatanlar, snayper tüfəngləri və minaatanlar da daxil olmaqla otuz odlu silahdan seçim etmək imkanı var. Oyunda təkcə uzaqdan döyüş silahları yox, həmçinin yaxın döyüş sevənlər üçün də silahlar vardır.
Far Cry 3
Far Cry 3 — Kanadanın videooyun istehsalçısı komandası “Ubisoft Montreal” tərəfindən hazırlanmış və “Ubisoft” şirkəti tərəfindən satışa çıxarılmış 2012-ci ilin birinci şəxs atıcı videooyunu. Bu, “Far Cry” videooyun seriyasının üçüncü seriyasıdır. Oyundakı hadisələr, oyunçuların sərbəst şəkildə gəzə və kəşf edə biləcəyi tropik bir arxipelaq olan “Ruk adaları”nda (ing. Rook Islands) cərəyan edir. Oyun mübarizə və yeni elementlərin aşkarlanması ətrafında cəmlənir. “Far Cry 3”də oyunçular müxtəlif silahlardan istifadə edərək düşmənləri məhv etməli, eyni zamanda vəhşi təbiətin ağır şərtlərində sağ qalmaq üçün lazımi resursları toplamalıdırlar. Oyunun baş qəhrəmanı olan gənc amerikalı oğlan Ceyson Brodi, dostları ilə birlikdə Tailandın Banqkok şəhərinə səyahətə çıxmışdı. O, və dostları bilmədən bu ölkədəki amansız piratların məskunlaşdığı Ruk adalarına ayaq basır və onların əsirinə çevrilirlər. Bəxti gətirən Ceyson onlardan qaça bilir, lakin dostları isə Vaas Monteneqro və onun başçılıq etdiyi piratların əlində qalır. Dostlarını Vaasdan azad etmək və adadan qaçmağın yolunu tapmaq missiyası indi Ceysonun üzərinə düşür.
Far Cry 4
Far Cry 4 — Ubisoft Montreal tərəfindən hazırlanmış və Ubisoft tərəfindən nəşr edilmiş 2014-cü il birinci şəxs atıcı oyunudur. Oyun 2012-ci il Far Cry 3 video oyununun davamçısıdır və Far Cry seriyasının dördüncü əsas hissəsidir. Uydurma Himalay ölkəsi Kyratda qurulan oyun, zalım kral Paqan Min tərəfindən idarə olunan Kirat Kral Ordusu ilə Qızıl Yol adlı üsyançı hərəkat arasında vətəndaş müharibəsində yaxalanmış gənc Kirati-Amerikalı Ajay Ghale-nin izləyir. Gameplay döyüş və kəşfiyyata yönəlib; Oyunçular müxtəlif silahlardan istifadə edərək düşmən əsgərləri və təhlükəli vəhşi təbiətlə döyüşürlər. Oyun, şaxələnmiş hekayə və yan tapşırıqlar kimi rol oyunlarında tapılan bir çox elementi ehtiva edir. Oyun həmçinin xəritə redaktoru və həm kooperativ, həm də rəqabətli multiplayer rejimlərinə malikdir. Oyun özü əvvəlki seriyanın 3 oyununa bənzəsə belə özünəxas atmosferi və daha üstün qrafikası ilə oyunçulara həm əvvəlki oyunların nostalgiyasını yaşadır, həm də Far Cry sevənlər üçün əla layihə olur. 2014-cü ilin may ayında elan edilmiş Far Cry 4-ün inkişafı Assassin's Creed III-ün 2012-ci ilin sonunda buraxılmasından qısa müddət sonra başladı. Komanda əvvəlcə Far Cry 3-ün hekayəsini davam etdirən birbaşa davam filmi hazırlamaq niyyətində idi, lakin sonradan bu fikir bir kənara qoyuldu və komanda oyun üçün yeni quruluş və hekayə hazırlamağa qərar verdi. Far Cry 4-ün bəzi aspektləri Nepal Vətəndaş Müharibəsindən ilhamlanıb və oyunun antaqonisti Paqan Minin dizaynı Yapon filmləri Ichi the Killer və Brother-dan ilhamlanıb.
Far Cry 5
Far Cry 5 — Ubisoft Montreal və Ubisoft Toronto tərəfindən hazırlanmış və Ubisoft tərəfindən nəşr edilmiş 2018-ci il birinci şəxs atıcı oyunudur. Oyun 2014-cü ildə Far Cry 4-ün varisi və Far Cry seriyasının beşinci əsas hissəsidir. Amerika Birləşmiş Ştatlarının Montana ştatının qondarma bölgəsi olan Hope County-də qurulan oyun, xarizmatik və güclü lideri Cozef Seedin əmri ilə mahalı ələ keçirmiş qiyamət kultu olan Project Eden's Gate ətrafında cərəyan edir. Oyunçular Hope County-də tələyə düşmüş adı açıqlanmayan şerif müavininə nəzarət edir və bölgəni Toxumların və Eden Qapısının despotik idarəçiliyindən xilas etmək üçün müxtəlif müqavimət qrupları ilə işləməli olurlar. Oyunun özü əvvəlki oyunlarda olduğu kimi döyüş və kəşfiyyata yönəlib; Oyunçular müxtəlif silahlardan istifadə edərək düşmən əsgərləri və təhlükəli vəhşi təbiətlə döyüşürlər. Oyun, şaxələnmiş hekayə və yan tapşırıqlar kimi rol oyunlarında tapılan bir çox elementi ehtiva edir. Oyun həmçinin xəritə redaktoru, kooperativ multiplayer rejimi və rəqabətli multiplayer rejiminə malikdir. 2017-ci ilin əvvəlində elan edilmiş Far Cry 5-in inkişaf prosesi olduqca geniş idi. Komanda Amerikada yerləşməyə qərar verməzdən əvvəl müxtəlif konsepsiyaları araşdırdı. Oyun Soyuq Müharibə və 11 Sentyabr hücumları kimi müasir tarixdə baş verən müxtəlif ictimai-siyasi hadisələrdən çox ilhamlanıb.
Far Cry 6
Far Cry 6 — Ubisoft Toronto tərəfindən hazırlanmış və Ubisoft tərəfindən nəşr edilmiş 2021 birinci şəxs atıcısıdır. Bu, Far Cry seriyasının altıncı əsas hissəsidir və 2018-ci ildə Far Cry 5-in davamçısıdır. Oyun "El Presidente" Anton Castillo (Ciancarlo Esposito tərəfindən canlandırılan) tərəfindən diktatura kimi idarə olunan və oğlu Dieqonu (Anthony Gonzales) onun hakimiyyətinə riayət etmək üçün böyüdən, Karib dənizinin qondarma Yara adasında qurulur. Oyunçular Castillo və onun rejimini devirməyə çalışan partizan döyüşçüsü Dani Rojas (nisa Gündüz və ya Sean Rey tərəfindən səslənir) rolunu alırlar. Gameplay döyüş və kəşfiyyata yönəlib; Oyunçular müxtəlif silah və nəqliyyat vasitələrindən istifadə edərək düşmən əsgərləri və təhlükəli vəhşi təbiətlə döyüşürlər. Oyunda rol oynayan oyunlarda tapılan bir çox element var, məsələn, səviyyə sistemi və yan tapşırıqlar. Kooperativ multiplayer rejimi də var. Far Cry 6-nın inkişafı təxminən 2016-cı ildə başladı və geniş iş aparıldı. Oyunun təsviri üçün komanda yaxın tarixdəki müxtəlif inqilabları, xüsusən 1953-1959-cu illərdəki Kuba İnqilabını araşdırdı. Oyun bir millətdə faşizmin yüksəlişi, imperializmin dəyəri və azad və ədalətli seçkilərə ehtiyac kimi mövzuları əhatə edən Far Cry 5-in yaratdığı mübahisələrə cavab olaraq "siyasi" olmaq üçün hazırlanmışdır.
Far Cry (video oyun)
La-Far-an-Şansor
La-Far-an-Şansor (fr. La Fare-en-Champsaur, oks. La Fara de Champsaur) — Fransada kommuna, Provans-Alp-Kot-d'Azur regionunda yerləşir. Departament — Yuxarı Alplar. Kommunanın dairəsi — Qap. Sen-Bonne-an-Şansor kantonuna daxildir. INSEE kodu — 05054. 2008-ci ildə əhalinin sayı 418 nəfər təşkil edirdi. 2007-ci ildə əmək qabiliyyətli 210 nəfərin (15-64 yaş arasında) 155 nəfəri iqtisadi cəhətdən, 55 nəfər fəaliyyətsizdir (fəaliyyət göstərici 73.8%, 1999-cu ildə 75.3%). Fəal 155 nəfərdən 138 nəfəri (76 kişi və 62 qadın), 17 nəfəri işsizdir (6 kişi və 11 qadın).
So Close, So Far
Çox yaxın, çox uzaq ( fars. خیلی دور، خیلی نزدیک‎ , Kheili Dour, Kheili Nazdik ) - rejissor Reza Mirkəriminin 2005 -ci ildə çəkdiyi İran dram filmi . Film həmçinin Oskarda ən yaxşı xarici film üçün İran təmsilçisi seçilib. Təkəbbürlü nevropatoloq oğluna əməliyyat olunmayan beyin şişi diaqnozu qoyulanda həyatının mənasını araşdırmalıdır. Oğlunun astronomiya sahəsində səyahətinə yetişmək üçün səhrada gəzintisi onu onun baxışlarına və dəyərlərinə meydan oxuyan bir sıra adi görünən insanlarla qarşılaşmasına gətirib çıxarır.
Far Cry (oyun seriyası)
Far Cry Ubisoft tərəfindən nəşr olunan birinci şəxs atıcı oyunudur. İlk oyun, Far Cry, CryEngine Proqramının premyerası üçün Crytek tərəfindən hazırlanmış və 2004-cü ilin mart ayında buraxılmışdır. Seriyanın növbəti oyunlarında CryEngine-in modifikasiya olunmuş Ubisoft versiyası, açıq dünyada oynamağa imkan verən Dunia mühərriki istifadə edilmişdir. Seriyada altı əsas oyun vardır. Far Cry oyunları inkişaf tarixinə görə heç bir əhəmiyyətli paylaşılan hekayə elementlərinə malik deyil, əksinə oyunçunu səhra mühitində yerləşdirmək mövzusunu paylaşır, burada onlar regiona nəzarət edən bir və ya bir neçə despotla mübarizə aparmağa kömək etməlidirlər. Əsas Far Cry oyunları hərəkət-macəra elementləri olan birinci şəxs atıcı oyunlarıdır(FPS). İlk Far Cry müxtəlif səviyyələrə malik tipik FPS idisə, Far Cry 2 və sonrakı oyunlar əsas hekayə və yan missiyalar və tamamlanması üçün isteğe bağlı tapşırıqlarla açıq dünya oyunları idi. Oyunlar arasında minimal hekayə elementləri və ya xronologiya var. Bunun əvəzinə, Far Cry oyunları ümumiyyətlə oyunçunu ovçuluq və sənətkarlıq da daxil olmaqla səhrada sağ qalma elementləri ilə yanaşı, "bu günün dəyərləri və qanunlarının qeyri-funksional olduğu" "qanunsuz sərhədə" aparmaq mövzusunu bölüşdü. Oyunçu tez-tez hakim partiyadan bir bölgəyə nəzarəti bərpa etməyə çalışan azadlıq döyüşçüləri ilə işləməli olur və öz hərəkətləri ilə münaqişənin müxtəlif tərəflərini bir-birinə qarşı qoymalı ola bilər.