Memuar

fr. memoires – xatirələr, xatirat, yada salma; lat. memoria – yaddaş 1) müəllifinin müasiri və ya iştirakçısı olduğu insanlar və hadisələr haqqında xatirələr, qeydlər formasında yazılmış ədəbi əsər; 2) köhnəlmiş söz: elmi cəmiyyət və ya müəssisə tərəfindən toplanıb nəşr edilən məqalələr.
Memorial
Mentalitet
OBASTAN VİKİ
Memuar
Xatirə yaxud memuar — oçerk kimi faktiki həyat materialı və sənədlilik əsasında yazılır. Amma oçerkdən fərqli olaraq, xatirədə konkret bir şəxsdən bəhs etmək məhdudiyyəti yoxdur. Xatirədə əsas şərt müəllifin iştirak etdiyi, şahidi olduğu hadisələri təsvir etməkdir. Bundan əlavə, xatirədə həcm məhdudiyyəti də yoxdur. Xatirə həcmcə oçerkdən xeyli böyük də ola bilər. C.MəmmədquIuzadənin "Xatiratım", A.Şaiqin"Keçmiş günlər", Ö.F.Nemanzadənin "Xatirələrim", S.Rüstəmin "Unudulmaz müəllim", M.Hüseynin "Bir ay, bir gün", Anarın "Sizsiz" əsərləri xatirə nümunələridir. Dəqiqlik, tarixi həqiqətin gözlənilməsi memuar janrının mühüm xüsusiyyətləridir. Bu janrda yazılan əsərlərdə şəxsiyyətlərə, hadisələrə müəyyən fərqli yanaşmalar da ola bilər.
Geyşanın memuarları (film, 2005)
Geyşanın memuarları (ing. Memoirs of a Geisha) — eyniadlı roman əsasında çəkilmiş film. Roman Mineko İvasaki adlı geyşanın xatirələri əsasında yazıldığına görə filmdə bir çox hadisələr real həyatdan götürülmüşdür. XX əsrin 30 illərinin ortaları. Yoxsul Yapon ailəsi. İki qız anası öldükdən sonra ataları öz qızlarını "ikinci tərəfdən olan dilerə" satmağa gərar alır. Bir qızını (Chio) geyşalar evində xidmətə, digər böyük bacısını isə — əyləncə evinə (sadə desək — fahişələr evinə) verirlər. Bacılar, bir-birini görmək bilirlər, böyük bacısı Chio ilə qaçmağı qərar alır. Lakin Chio-nun qaçış uğursuz nəticələnir və bacısı tək şəhərdən qaçır. Onlar daha heç vaxt görüşə bilmirlər.
Geyşanın memuarları (film)
Geyşanın memuarları (ing. Memoirs of a Geisha) — eyniadlı roman əsasında çəkilmiş film. Roman Mineko İvasaki adlı geyşanın xatirələri əsasında yazıldığına görə filmdə bir çox hadisələr real həyatdan götürülmüşdür. XX əsrin 30 illərinin ortaları. Yoxsul Yapon ailəsi. İki qız anası öldükdən sonra ataları öz qızlarını "ikinci tərəfdən olan dilerə" satmağa gərar alır. Bir qızını (Chio) geyşalar evində xidmətə, digər böyük bacısını isə — əyləncə evinə (sadə desək — fahişələr evinə) verirlər. Bacılar, bir-birini görmək bilirlər, böyük bacısı Chio ilə qaçmağı qərar alır. Lakin Chio-nun qaçış uğursuz nəticələnir və bacısı tək şəhərdən qaçır. Onlar daha heç vaxt görüşə bilmirlər.

Digər lüğətlərdə