1. Bu söz bağ-bağat kəlməsindəki bağat komponenti ilə eyni model üzrə əmələ gəlib. Şəkilçi (-at) ərəbcə cəmlik bildirir, kök öz sözümüzdür
“Avesta”da “hündür dağ” mənasında işlədilib. Har (dağ), bərzanti (hündür) sözlərindən əmələ gəlib. (Bəşir Əhmədov
Səfir mənasında işlədilib, “elin adından danışan” deməkdir. İndi başqa məna da kəsb edib: gəlin nişanlamaq üçün razılıq almağa gedənlərə də “elçi” dey
Güman edirəm ki, “eli bir yerə toplayan” (müqayisə et: gülçin gül toplayan) deməkdir. El türk, çin fars mənşəlidir
Elin başçısı (el sahibi) anlamını əks etdirir. Azərbaycanca el, farsca dar hissələrindən ibarətdir. (Bəşir Əhmədov
Hindistana getdiyini zənn edən Kolumb qərb istiqamətinə üz tutanda ilk növbədə orada var-dövlət qazanacağına ümid bəsləyirdi
Latıncadır, “seçici” deməkdir. (Bəşir Əhmədov. Etimologiya lüğəti)
yun. elektron – kəhrəba + yun. metallurgeo – metal emal edirəm
yun. ilektronio – kəhrəba
Bu söz ilcar, elgüz, elgün və s. formalarda da qeydə alınıb, dünya, aləm, adamlar kimi mənalarını əks etdirib
Yunan sözünün sinonimi olub, ellinizm kəlməsi ilə qohumdur. Yunanıstanın adı olub. Yer adı eyni zamanda şəxs adı da ola bilir
Çığatay dilində yəlman sözü olub (rus dilinə də keçib), mənası tiyə, bıçaq deməkdir. Güman ki, adam adı olan Elman sözü yəlman kəlməsinin dəyişmiş for
Azərbaycanca el, ərəbcə mir (əmir) sözlərindən əmələ gəlib. “Elin başçısı” deməkdir. Qadın adı olanda Elmira kimi işlədilir
Elmir sözünün cinsidir. El “ölkə”dir, mir “əmir” (başçı) sözünün ixtisar variantıdır. Elmir və Elmira “el başçısı” anlamını verir
“Eli sevindirən, şad edən” deməkdir. (Bəşir Əhmədov. Etimologiya lüğəti)
“Eli şənləndirən (sevindirən)” deməkdir. (Bəşir Əhmədov. Etimologiya lüğəti)
Qabaqlar türk dillərində доставлять, нести mənalarını verən elit kəlməsi olub. Elti “gəlindaş” (bu söz çox işlədilib) deməkdir, “kənardan gətirilən” a
lat. eluvio – yuyub aparmaq
isp. embargo – həbs qoymaq, qadağan etmək
lat. emigrare – köçürülmə
lat. emissio – buraxılış
yun. empatheia – başqasının hislərini anlamaq
“Saymaq”, “hörmət etmək” mənaları da olub. (Bəşir Əhmədov. Etimologiya lüğəti)
alm. energetik < yun. energeia – fəaliyyət
Mənbələrdə endirmək yerinə ildirmək, enmək əvəzinə ilmək feilləri var. Deməli, il (enmək) və alçaq (aşağı) sözləri haçansa kökdaş olub
yun. aion – zaman
yun. aion – zaman + yun. thema – müzakirə mövzusu, məğz
yun. epidosis – artım
yun. epi – üstündə, yanında, sonra + yun. genesis – yaranma, mənşə
yun. epi – üstdə + yun. centrum – çevrənin mərkəzi
lat. aera – başlanğıc rəqəm
lat. aera – başlanğıc rəqəm + yun. thema – müzakirə mövzusu
Hündür mənasını verən ər (ör) sözü mövcud olub. Üstə (hündürə) qalxmaq ərkə (örkə) sözü ilə ifadə olunub
Bərkimək, qocalmaq deməkdir, ermək (yetişmək) sözü ilə bağlıdır. (Bəşir Əhmədov. Etimologiya lüğəti)
ər. – qum dənizi
lat. erosio – yuyulma, aşınma
1. Sözün etimonu ir kəlməsidir və tez deməkdir. Anadolu türkləri nəyi isə sonrakı günə (aya...) saxlamağı bəyan edərkən ertələ sözünü işlədirlər
lat. aestuarium – su basmış çay mənsəbi
Eş sözü mövcud ədəbiyyatda “burmaq” kəlməsinin sinonimi kimi açıqlanıb. Eş feilindən çapala, səpələ sözlərinin qəlibi üzrə əmələ gəlmiş eşələ kəlməsi
Qulaq sözü ilə bərabər onun sinonimi kimi uş kəlməsi də mövcud olub (görünür, rus dilindəki ухо, farslardakı quş sözləri də bununla qohumdur)
Tuva dilində bu sözün əvəzinə elçiqen işlədilir (adam daşıyan, eli çəkən). Eşşək sözü qabaqlar işlək kimi olub (iş görən) və sonra forma dəyişməsinə m
yun. etos – il
Ərəbcə mötədil (orta hal) sözü ilə qohumdur. (Bəşir Əhmədov. Etimologiya lüğəti)
Yunan sözüdür, “sözün əsl mənası” deməkdir. (Bəşir Əhmədov. Etimologiya lüğəti)
Ərəbcədir, razı sözü ilə kökdaşdır. Razı olmamaq, narazı qalmaq deməkdir. (Bəşir Əhmədov. Etimologiya lüğəti)
Əsli öy (oy) kimi olub, oymaq (yəni “qazmaq”, “eşmək”) sözü ilə bağlıdır. Qabaqlar qazma evlər tikirdilər
Kökü ev sözüdür. İlkin mənası: ev qurmaq, ev sahibi olmaq deməkdir. Indi ailə qurmaq anlamını əks etdirir
Arximed, ola bilsin, qədim dövrün ən dahi alimi olub. O, e.ə. III əsrdə Sirakuzada yaşayıb və deyilənə görə, çar Hierona qohumluğu çatıb
“Tərəf” deməkdir, “ön tərəf” əvəzinə iley işlədilən vaxtlar olub. Güney “günlü tərəf”dir. (Bəşir Əhmədov