MEMORY

n 1. yaddaş; a good / a bad ~ yaxşı / pis yaddaş; a short ~ huşsuz, unutqanlıq, yaddaşsızlıq; to commit smth. to ~ bir şeyi əzbər öyrənmək; to speak from ~ əzbərdən danışmaq; in ~ of smb. bir kəsin xatirəsinə; 2. yaddaş (kompyuterdə); yaddaş (insan beynində); within living ~ sağ qalan insanların yaddaşında; 3. xatirə; memories of childhood uşaqlıq xatirələri; 4. ölümündən soma qalan Xatirə (məşhur adamların); in ~ of... ...xatirəsinə; in ~ of poets şairlərin xatirəsinə

MEMORIZE
MEN
OBASTAN VİKİ
Gunnm: Martian Memory
Gunnm: Martian Memory (銃夢 ~火星の記憶~, Ganmu Kasei no, azərb. Silah yuxusu: Mars xatirəsi‎) — "Yukito Products" tərəfindən hazırlanan və "Banpresto" şirkəti tərəfindən nəşr olunan döyüş rol videooyunu. "Battle Angel Alita" manqa seriyasına əsaslanan videooyun tarixində 27 avqust 1998-ci ildə Yaponiyada PlayStation platforması üçün satışa çıxarılmışdır. "Battle Angel Alita" manqa seriyasının əsasında hazırlanan, eləcə də "Yukito Products" şirkətinin yeganə videooyunudur. == Məzmun == "Gunnm: Martian Memory" "Battle Angel Alita" manqa seriyasının bir adaptasiyasıdır. Oyunun məzmunu Alitanın (Qalli) Daysuke İdo tərəfindən tapılması ilə başlayır və "TUNED" agenti olmasına qədər davam edir. Oyunun məzmununda müəllif Yukito Kişironun orijinal manqanı yaradan zaman fikirləşdiyi, ancaq o zaman gerçəkləşdirə bilmədiyi elementləri daşıyır. Bu elementləri oyunun kosmosda keçməsi də daxildir. == Geympley == Oyunçu məzmunda irəliləmək üçün onu və hər səviyyədə olan boss raundlarını bitirməlidir. Oyunçu Alitanı üçüncü-şəxs perspektivindən üçölçülü bir mühitdə idarə edir.
андроло́гия властолю́бец гречи́ха доме́ривание ли́ственница обла́пливать польсти́ться прока́льщик скла́день це́рбер шлюзово́й пятику́рсница слу́шаюсь упова́ние феномен вы babbitt middle manager preheating South Africa visual show wheel gearing гуммиарабик давненько хористка