WOOL-GATHERING

wool-gathering1

n huşsuzluq; fikir dağınıqlığı, göylərdə uçma, xəyala qapılma; to go / to run ~ xəyala qapılmaq, göylərdə uçmaq

wool-gathering2

adj huşsuz, xəyala qapılan, göylərdə uçan, gözü ayağının altını görməyən (xəyala qapıldığı üçün)

WOOL
WOOL-SKIN
OBASTAN VİKİ
Magic: The Gathering
Magic: The Gathering — Wizards of the Coast şirkətinin qurucusu bir riyaziyyat professoru olan Riçard Garfild tərəfindən 1993-ci ildə yaradılmış bir strategiya kart oyunu. Magic: The Gathering 2011-ci ildən etibarilə 12 milyon oyuncusu ilə gedərək böyüyən bir oyunçu tutumuna çatmışdır. == Oynanış == Oyunun məqsədi 20 xalla başlayan rəqib iki oyunçunun bir-birlərini müxtəlif kartlar və strategiyalar istifadə edərək 0 və ya altına endirməkdir. Rəqib də bu sırada öz üsullarıyla özünü müdafiə edə bilər və ya qarşı hücumlar edə bilər. Oyunun bəzi təməl qaydaları: - Bir dəstədə kart sayı ən az 60 olmalıdır və tez-tez hər kəs bu ədədi seçməyə üstünluk verər. - Bir dəstəyə eyni adlı kartdan (Lend'ləri çıxmaqla) ən çox 4 dənə qoyula bilər. - Hər sıra sizə keçdiyində yalnız bir lend oynaya bilərsiz. - Oyunda sıra sizdə olsa belə müəyyən bir sıralamanı izləmək məcburiyyətindəsiniz. bu mərhələlər: Antep (əldəymə): Sehr eləmək üçün "tep" edilən Lend açılma mərhələsidir.Apkip (saz halda saxlama): Daha əvvəl edilən böyük ödənməsi lazım olan can və ya manalarını ödəndiyi mərhələ.Drau (çəkmək): Kitabxanadan kart çəkilir.Meyn feyz1 (əsas mərhələ 1): Bu mərhələdə lend oynaya bilər və hər cadunu edə bilərsiniz.Kombat feyz (döyüş mərhələsi): Bu mərhələdə də qarşıya hücum edə bilərsiniz.Meyn feyz2 (əsas mərhələ2): Bu tur əgər bir əvvəlki meyn feyzdə lend oynamadınızsa lend oynaya bilər və bütün sehrlərinizi eləyə bilərsiniz.End feyz (son mərhələ): Oyun sırasını rəqibə verdiyiniz mərhələdir.Bir kart açmaq üçün (Lend'lərdən başqa) o kartın mana qiyməti ödənilməlidir. Kart nə qədər güclüdürsə, qiymətidə o qədər böyükdür.